AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Tatt begint nu al, nog voordat ik de stelling officieel gedeponeerd heb.

Thnx tatt, ik weet nu wat je voor me voelt.

Nee jij mag blijven, je zelfspot tegenover de relatie met je vrouw doet menigmaal een glimlach op mijn gezicht toveren

Nee dat helpt, jullie lachen er om.

Maar het is een schreeuw om hulp jongens. Help me !!!!!!!

maar geweldig dat sommigen de zelfspot zien, in werkelijkheid heb ik eigenlijk een dijk van een wijf

inb4 hij heeft in het echt geen vrouw

Vraag je vriendin anders, die heeft de trouwfoto's op mijn nachtkastje gezien

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 20:21 ----------

Ik steun graag de minderbedeelden.

Stiekem heb ik wel een crush op jou. :$

Kusje terug lieverd

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 20:23 ----------

Nope, heb geleerd dat ik jou niet kan krijgen, JW te alpha is, Bryce te verwijfd.
Sindsdien heb ik me weer toegelegd op hetero zijn. Mijn vrouw is jullie allen dankbaar

(eigenlijk helpt dit forum me op alle gebieden)

Nope, heb geleerd dat ik jou niet kan krijgen, JW te alpha is, Bryce te verwijfd.
Sindsdien heb ik me weer toegelegd op hetero zijn. Mijn vrouw is jullie allen dankbaar

(eigenlijk helpt dit forum me op alle gebieden)

Je mij niet kan krijgen? Ik heb iets gemist :eek:

maar niet heus

Jij bedoelt die foto van jou en Freerk?? Jullie zagen er gelukkig uit samen op de bruiloft

Stel, dat het waar is dat ze de foto van mij en mijn Freerk gezien zou hebben. Stel he.

Hoe moet jij dat als man raken dat je vrouw mij, de man van Freerk, verkiest boven jou ?

Overigens kun je voor tekortkomingen op coïtusgebied altijd terecht bij bepaalde iemanden op DBB. Namen noem ik niet, die zijn vanzelfsprekend

Stel, dat het waar is dat ze de foto van mij en mijn Freerk gezien zou hebben. Stel he.

Hoe moet jij dat als man raken dat je vrouw mij, de man van Freerk, verkiest boven jou ?

Overigens kun je voor tekortkomingen op coïtusgebied altijd terecht bij bepaalde iemanden op DBB. Namen noem ik niet, die zijn vanzelfsprekend

???
Wat maakt nou uit of ze een foto heeft gezien :roflol:

smolov jr cyclus redelijk succesvol afgerond :D nu doet alles pijn :roflol:

smolov jr cyclus redelijk succesvol afgerond :D nu doet alles pijn :roflol:
zit erover te denken om dat een keer voor mijn bench te doen, aangezien die flink achterloopt. is dat verstandig met een max van maar 100kg? (ongeveer dan, nooit getest)

zit erover te denken om dat een keer voor mijn bench te doen, aangezien die flink achterloopt. is dat verstandig met een max van maar 100kg? (ongeveer dan, nooit getest)

Zou het wel echt met een max pakken die je gedaan hebt ! Heb bij mijn vorige MP cyclus ook een max gegokt en dat werkt niet

Zou het wel echt met een max pakken die je gedaan hebt ! Heb bij mijn vorige MP cyclus ook een max gegokt en dat werkt niet

ja dat is niet echt het probleem, vraag me meer af of die verhogingen niet wat aan de hoge kant zijn met zo'n lage max

Dagje welness. Helaas wel wat ziek maar knap er van op.
En..... Neusspray:D

ja dat is niet echt het probleem, vraag me meer af of die verhogingen niet wat aan de hoge kant zijn met zo'n lage max

gewoon de minimale verhoging pakken, week 2 +5kg en week 3 +2.5kg

zou moeten lukken hoor ! Veel sterker word je er niet van, maar je gaat wel meer drukken :D ! als je bedoeld wat ik snap

Terug
Naar boven