Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dit:

images?q=tbn:ANd9GcQkYoZY8CkfRNSu6AYejUL31DfP7ZUhg0nzkC_xCDn_YSL8LvzbKg.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=MCUnWIs88CQ

images?q=tbn:ANd9GcTGYLGSCEqc1qw5YWYQxZAEqNUKQ3TSzJBhR_Ojz_F1FydCV2Tc.jpg

Een stukje werkervaring opdoen en karaktervorming?

Want bij de McDonald's werken zal mij op enige manier werkervaring opleveren die relevant is voor wat ik wil gaan doen?

Ik ga nog liever vrijwillig stront scheppen dan 1 of ander klote baantje te doen :o

Voor het minimum loon zou ik zelf ook niet werken hoor...

Want bij de McDonald's werken zal mij op enige manier werkervaring opleveren die relevant is voor wat ik wil gaan doen?

Ik ga nog liever vrijwillig stront scheppen dan 1 of ander klote baantje te doen :o
Daarom ook de additie 'als je iets kan tenminste'. Ik heb 'n vrij hoog uurloon (eigen baas), en doe enorm veel werkervaring op in de tussentijd. Verder staat het ook goed op je CV, mocht je later besluiten in loondienst te gaan werken.

Want?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:53 ----------

Daarom ook de additie 'als je iets kan tenminste'. Ik heb 'n vrij hoog uurloon (eigen baas), en doe enorm veel werkervaring op in de tussentijd. Verder staat het ook goed op je CV, mocht je later besluiten in loondienst te gaan werken.

Ik wil eigen tandartsen praktijk beginnen. Mooi praktisch

En ik denk dat vrijwilligerswerk beter op cv staat dan voor een pauperloon werken. Sterker nog bij de decentrale selectie is het een pré.

ben het hier wel met xyzyx eens (wtf). ik wil best geld verdienen, maar niet als schrale loonslaaf voor een k*tloon

Beentjes getraind..

Want?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:53 ----------

Ik wil eigen tandartsen praktijk beginnen. Mooi praktisch

En ik denk dat vrijwilligerswerk beter op cv staat dan voor een pauperloon werken. Sterker nog bij de decentrale selectie is het een pré.

Eigen tandartsenpraktijk? daar zijn er nog niet genoeg van zeker :roflol:

wat versta je dan onder een k*tloon?

---------- Post added 12 March 2013 at 21:57 ----------

zelfde vraag voor jou, wat is een pauperloon?

minder dan €7/8 per uur ofzo, ik ben 16 dus krijg ****ing weinig betaald als ik zou gaan vakkenvullen ofzo

wat versta je dan onder een k*tloon?

---------- Post added 12 March 2013 at 21:57 ----------

zelfde vraag voor jou, wat is een pauperloon?

Minder dan 40.000 per jaar? :trollface:

Nee als pizza bezorger verdiende ik 5 euro per uur maar ik deed t omdat ik het leuk vond. Verschilt per soort werk, klote werk zou ik absoluut niet voor minimum loon doen omdat ik het t geld niet waard vind. Vrijwillig zou ik het dan weer wel doen (paar x bij asiel geholpen enzo) puur omdat je betaald wordt in dankbaarheid en dat is niet materialistisch.

Terug
Naar boven