Nee danku
heb alleen als pizza bezorger gewerkt omdat ik daar in BMW 535d of mini cooper s mocht rijden.Beetje door de stad scheuren, betaald krijgen en een stel etters de kou in mogen sturen zodat je zelf kan eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb alleen als pizza bezorger gewerkt omdat ik daar in BMW 535d of mini cooper s mocht rijden.
School
Ga toch niet werken voor zo'n minimum loontje![]()
Je kunt ook naast je studie er een goed uurloon op nahouden. Als je iets kan tenminste.
Je kunt ook naast je studie er een goed uurloon op nahouden. Als je iets kan tenminste.

True, maar geen behoefte aan. Heb het niet nodig dus waarom zou ik werken?
Genieten van mijn jeugdige jaren![]()

Want bij de McDonald's werken zal mij op enige manier werkervaring opleveren die relevant is voor wat ik wil gaan doen?
Ik ga nog liever vrijwillig stront scheppen dan 1 of ander klote baantje te doen![]()
Daarom ook de additie 'als je iets kan tenminste'. Ik heb 'n vrij hoog uurloon (eigen baas), en doe enorm veel werkervaring op in de tussentijd. Verder staat het ook goed op je CV, mocht je later besluiten in loondienst te gaan werken.Want bij de McDonald's werken zal mij op enige manier werkervaring opleveren die relevant is voor wat ik wil gaan doen?
Ik ga nog liever vrijwillig stront scheppen dan 1 of ander klote baantje te doen![]()
Daarom ook de additie 'als je iets kan tenminste'. Ik heb 'n vrij hoog uurloon (eigen baas), en doe enorm veel werkervaring op in de tussentijd. Verder staat het ook goed op je CV, mocht je later besluiten in loondienst te gaan werken.
Want?
---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:53 ----------
Ik wil eigen tandartsen praktijk beginnen. Mooi praktisch
En ik denk dat vrijwilligerswerk beter op cv staat dan voor een pauperloon werken. Sterker nog bij de decentrale selectie is het een pré.

ben het hier wel met xyzyx eens (wtf). ik wil best geld verdienen, maar niet als schrale loonslaaf voor een k*tloon
zelfde vraag voor jou, wat is een pauperloon?
Eigen tandartsenpraktijk? daar zijn er nog niet genoeg van zeker![]()
wat versta je dan onder een k*tloon?
---------- Post added 12 March 2013 at 21:57 ----------
wat versta je dan onder een k*tloon?
---------- Post added 12 March 2013 at 21:57 ----------

True, maar geen behoefte aan. Heb het niet nodig dus waarom zou ik werken?
Genieten van mijn jeugdige jaren![]()