AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Want?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 21:53 ----------

Ik wil eigen tandartsen praktijk beginnen. Mooi praktisch

En ik denk dat vrijwilligerswerk beter op cv staat dan voor een pauperloon werken. Sterker nog bij de decentrale selectie is het een pré.
Wat studeer je nu dan?

minder dan €7/8 per uur ofzo, ik ben 16 dus krijg ****ing weinig betaald als ik zou gaan vakkenvullen ofzo
Op jouw leeftijd kreeg ik ook 9 eu per uur, is best lekker hoor op die leeftijd. Weet nog dat leeftijdsgenoten de helft verdienden.

Gewoon, k*twerk doen vormt je beetje als mens denk ik. Het besef dat niet zomaar alles aan komt waaien.

Ik heb ook niet echt besef van geld, wilde in auto van ma muziek installatie bouwen zodat het wat beter vertoeven was. Zag ik een setje speakers van 800 euro ofzo (focal krx3). Vond het er vet uit zien dus gelijk gekocht, pinpasje er door en klaar.

Paar maand later kwamen we er achter dat t niet past omdat ze te diep zijn :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 22:04 ----------

Laatste jaar vwo, beetje lopen prutsen wat studie betreft. Paar x hbo gedaan en jaar niets :o

Ik heb ook niet echt besef van geld, wilde in auto van ma muziek installatie bouwen zodat het wat beter vertoeven was. Zag ik een setje speakers van 800 euro ofzo (focal krx3). Vond het er vet uit zien dus gelijk gekocht, pinpasje er door en klaar.

Paar maand later kwamen we er achter dat t niet past omdat ze te diep zijn :roflol:

Laatste jaar vwo, beetje lopen prutsen wat studie betreft. Paar x hbo gedaan en jaar niets :o

Als je nog eens in een gekke bui bent dan mag je ook wel wat geld overmaken naar mijn rekening :cool:

Hoe kom je aan al dat geld dan als je geen baan hebt?

Wat studeer je nu dan?

Op jouw leeftijd kreeg ik ook 9 eu per uur, is best lekker hoor op die leeftijd. Weet nog dat leeftijdsgenoten de helft verdienden.

wat deed je dan?
ik heb trouwens nog gepropeerd als freelancer aan de bak te komen met graphic design, maar die markt is echt helemaal naar de t*ring dankzij die klote indiërs die tevreden zijn met een paar euro per uur

Minder dan 40.000 per jaar? :trollface:

Nee als pizza bezorger verdiende ik 5 euro per uur maar ik deed t omdat ik het leuk vond. Verschilt per soort werk, klote werk zou ik absoluut niet voor minimum loon doen omdat ik het t geld niet waard vind. Vrijwillig zou ik het dan weer wel doen (paar x bij asiel geholpen enzo) puur omdat je betaald wordt in dankbaarheid en dat is niet materialistisch.

Minder dan 40k een pauperloon? Ik denk dat jij ff met je verwende hol uit je Audi moet komen en even goed wakker geschud moet worden. Jij hebt duidelijk geen beeld van wat realistisch is. Al heb je het natuurlijk al erg ver geschopt op 21 jarige leeftijd nog vwo te doen! Dan laat je wel merken dat je ergens voor wil gaan en mintens 2x de hoeveelheid van dat 'pauperloon van 40k' gaat verdienen.

En nee ik ben niet mad oid omdat ik minder dan 40k verdien, ik zit namelijk nog op school.

Hoe kom je aan al dat geld dan als je geen baan hebt?

Erfenis. :o

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 22:10 ----------

Minder dan 40k een pauperloon? Ik denk dat jij ff met je verwende hol uit je Audi moet komen en even goed wakker geschud moet worden. Jij hebt duidelijk geen beeld van wat realistisch is. Al heb je het natuurlijk al erg ver geschopt op 21 jarige leeftijd nog vwo te doen! Dan laat je wel merken dat je ergens voor wil gaan en mintens 2x de hoeveelheid van dat 'pauperloon van 40k' gaat verdienen.

En nee ik ben niet mad oid omdat ik minder dan 40k verdien, ik zit namelijk nog op school.

Je lijkt wel mad :roflol:

Toekomstperspectief niet zo gunstig?

wat deed je dan?
ik heb trouwens nog gepropeerd als freelancer aan de bak te komen met graphic design, maar die markt is echt helemaal naar de t*ring dankzij die klote indiërs die tevreden zijn met een paar euro per uur
Op een stoeltje zitten in de zon, gratis pizza's en kebab eten en in de tussentijd af en toe het hek weghalen voor 'n bus. In het weekend verdiende ik overigens 13,50 eu p/u. Flink gecashed toen.

Graphic design is k*t, zit helemaal vol (met r**ards). Zit zelf dus in de web development, en als je geen programmeur erbij hebt ben je niks, je moet het complete plaatje kunnen leveren, niet slechts design. Zelfstandig programmeurs kunnen dan wel weer aan de bak zonder designer, maar ook dat gaat wat lastiger dan.

Boodschapjes gedaan. Zag een leuk fleece vest. Meegenomen en na thuiskomen bleek dat hij niet op de bon stond.. dat terwijl ze dat ding helemaal had opgevouwen en het kaartje eraf had gehaald en hem even netjes in een zakje stak zodat hij niet vuil werd tussen de andere schapjes.... :D

Tevens, Indiers, kreeg er vandaag weer 1tje die dan zo'n samenwerkingsverband wil:
I am serving the promotional industry. Leaders in PSD to HTML Conversion, responsive Frame work and expertise in open source code products like Joomla Customization, joomla k2 style, Drupal CMS Customization, Magento, OS Commerce, X-Cart, Zen Cart Customization, PHPBB, Wordpress, Code igniter, MVC, Zend Framework, Symphony, TYPO3 Development, web design, logo design, graphic design and email template design, SEO, SMO etc.

Probleem is, als ik niet terugmail dat ie moet oprotten, gaan ze bellen. Ik ben er dus altijd tijd aan kwijt. Ze blijven doordrammen en steken er echt tijd en energie in om je lastig te vallen.

Liever een "pauper" baan en salaris dan de hele dag met m'n gezicht boven iemands mond hangen

:trollface:

hij dient de promotie-industrie?
strong engels

Daarom zei ik het er ook bij. Omdat het al snel zo overkomt. Al word ik wel snel mad van verwende mensen. Zijn nooit fijne personen om mee om te gaan oid.

Ik gedraag me irl niet verwend.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 22:17 ----------

Liever een "pauper" baan en salaris dan de hele dag met m'n gezicht boven iemands mond hangen

Je mag ook met je mond lager hoor

hij dient de promotie-industrie?
strong engels

Als ze bellen is altijd leuk. Je verwacht Nederlands, vervolgens hoor je dat het geen Nederlands is en dan denk je Engels, en vervolgens begin je alsnog te twijfelen omdat hun Engels zo bizar slecht is en dan denk je aan K*trapalli, en dan versta je het wel 'n beetje.

Terug
Naar boven