Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: vriend die hier mee kwam aanzetten

http://forums.zybez.net/topic/1178024-i-xyzyx-i-returned-from-the-death/

3clawspecgffcape3.gif

Eindelijk zender gelul opgelost :o
morgen binnen , als het goed is........

Eén dag dichter bij m'n nieuwe bak :)!

dat ik een half uur voor me wekker wakker werd, lekker relaxed mezelf klaarmaken voor werk.

Thanks, idd! Ik ben al meer dan 20 jaar bezig met allerlei zelfhulpboeken en therapieen en niets heeft me ooit geholpen. Ik doe op het moment niet eens extreem hard me best, maar ik boek wel resultaten. Ik ben alleen doodsbang om weer terug te vallen naar de hel.
En vooral omdat ik niet precies begrijp waardoor het komt dat ik me beter voel, heb ik ook geen idee wat ik ervoor zal moeten doen om het weer terug te krijgen als ik het verlies.
Maar ik geniet er intens van en ik weet nu iig wel dat het ook voor mij mogelijk is om me goed te voelen.

Wat doe je nu dan, gewoon het desbetreffende proberen los te laten en focussen op iets anders (<- geen idee waar het over gaat, maar dat is vaak al simpeler gezegd dan gedaan)?

Wat doe je nu dan, gewoon het desbetreffende proberen los te laten en focussen op iets anders (<- geen idee waar het over gaat, maar dat is vaak al simpeler gezegd dan gedaan)?

Geen idee maar ik ben vorige week voor het eerst sinds 3 jaar weer is bij het graf van me vader geweest. En ik heb daar een half uur lang tegen zijn grafzerk staan schreeuwen en hem voor van alles en nog wat uitgemaakt. Misschien dat dat iets heeft gedaan, want ik heb mezelf nooit toegestaan boos op hem te zijn. Het schijnt dat ik alle woede die ik voor hem voelde op mezelf heb gericht de afgelopen 24 jaar.

Nadeel is wel dat ik nu al merk dat ik mezelf minder goed kan opfokken voor een oefening :P Maar dat zal me een rotzorg wezen. Ik zou al me "massa" + me linker been en arm inleveren om me de rest van me leven zo te voelen als nu.
Psychisch lijden is gewoon zo verrot, het maakt geen reet uit wat je doet want er is geen ontkomen aan want je neemt jezelf overal mee naar toe dus het is overal.

Terug
Naar boven