AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: moest eerst lachen met die taal en dan kwam die flik in het beeld :roflol::roflol:

nederlanders.png

hahaha

Gisteren goed ziek van een biefstuk van dinsdag. Vandaag weer beter.
M'n moeder vond het wel even nodig om me te vertellen dat ik misschien toch maar eens gezonden moet gaan leven, je drinkt bijna nooit meer een biertje. Misschien is dat juist wel goed voor een beetje weerstand.

Enige thuis zonder overgewicht

Gisteren goed ziek van een biefstuk van dinsdag. Vandaag weer beter.
M'n moeder vond het wel even nodig om me te vertellen dat ik misschien toch maar eens gezonden moet gaan leven, je drinkt bijna nooit meer een biertje. Misschien is dat juist wel goed voor een beetje weerstand.

Enige thuis zonder overgewicht

Ach jeej.. herkenbaar... succes ermee :D

Raar dat jullie 'haar' nooit eerder hebben gezien. als er wat is gebeurt in amsterdam-amstelland is zij bijna altijd op tv te zien als woordvoerder.

echt typisch zon feminist die politie word om enige vorm van macht te krijgen. Net als iedere andere ''vrouwelijke'' agent.

meet and greet gewonnen met ronnie coleman!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kon een uurtje eerder naar huis! is ook wel fijn na een dag van 7:00-18:30 werken. :)

Heerlijke training met weinig rust tussen sets gehad.

Lang weekend, hiep hoi!

Compliment voor gedrevenheid en uitvoering op de gym, door een ervaren BB-er (althans, aan fysiek te zien). Was op de goede weg. Sure made my day !

Terug
Naar boven