Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Runescape :roflol:

Ik een ander spel (Conquer Online), maar heb me uiteindelijk de t**fus gevloekt en ben keihard gescammed d.m.v. een credit card chargeback oid. toen ik shit had verkocht. Nooit. Meer.

:roflol:

Ik moet nog een keer mijn acc verkopen.. is een lvl 70 nog iets waard :o (met full tier 4 en deels 5 xD)

heb onlangs nog een runescape account verkocht voor 60 dollar :roflol:
Runescape! Waar is de tijd... Tuna vissen aan het bruggetje, noobs in de wildernis meelokken...
Gamen doe ik ook niet meer. Als ik al die tijd die ik toen in CS:S heb gestoken in BB zou steken was ik nu buff. :o

Runescape! Waar is de tijd... Tuna vissen aan het bruggetje, noobs in de wildernis meelokken...
Gamen doe ik ook niet meer. Als ik al die tijd die ik toen in CS:S heb gestoken in BB zou steken was ik nu buff. :o

idd, als ik er zo aan denk vind ik het toch wel spijtig dat ik er zoveel uren aan heb verspilt, seemed like a good idea at the time :o

27zey6a.jpg

35bv1nt.jpg

1zg944x.jpg

Muziekspelertje gekocht via Marktplaats en vandaag nog binnen gekomen ook en het werkt perfect.

Ga toch vaker via MP zoeken als ik iets nodig heb, niet dat het veel zal zijn.

Nice boodschappenkarretje, voor feedback? :trollface:

59Vt6.gif

oke dat hoef ik dus ook niet te proberen

:roflol:

Waar verkoop je zo iets? Geen idee wat de mijne nu is, Total level 2050 en 200m op de bank...Zou ik daar wat leuks voor kunnen krijgen?

Denk dat je daar zo een 120-130 dollar voor krijgt

Heb mijn account verkocht op playerauctions.com
ze nemen wel een degelijk percentage van de som hoor, mijn prijs was 60 dollar en zij nemen 10 dollar voor middle man te spelen

Meer dan dat ik had verwacht... Ik speel dat spel nooit meer, maar ik weet niet of ik iets voor zo'n bedrag wil verkopen met de duizenden uren speeltijd die ik erin heb zitten. :$

Ik een ander spel (Conquer Online), maar heb me uiteindelijk de t**fus gevloekt en ben keihard gescammed d.m.v. een credit card chargeback oid. toen ik shit had verkocht. Nooit. Meer.

Hahaha MMORPG's hebben veel dingen voor mij gefundeert.
Eindeloos items in MMO's verkocht - via paypal by gift en als description "Will not chargeback under any circumstance" daardoor heb ik nog nooit last gehad van chargebacks.

Heb veeeel plezier gehad in het spelen van die spelletjes, zal nooit meer zo'n hardcore gamer zijn though. Veel te druk met trainen en werken.
Gewoon af en toe een paar uurtjes spenderen. Hoef toch nooit meer te levelen en die saaie meuk. Heb op elke degelijke MMO wel een aantal max characters.
(Zelfs op maplestory, hahaha.)

Laatste paar weekjes dat ik nog spulletjes verkocht ;(

Laatst bewerkt:
Hahaha MMORPG's hebben veel dingen voor mij gefundeert.
Eindeloos items in MMO's verkocht - via paypal by gift en als description "Will not chargeback under any circumstance" daardoor heb ik nog nooit last gehad van chargebacks.

Heb veeeel plezier gehad in het spelen van die spelletjes, zal nooit meer zo'n hardcore gamer zijn though. Veel te druk met trainen en werken.
Gewoon af en toe een paar uurtjes spenderen. Hoef toch nooit meer te levelen en die saaie meuk. Heb op elke degelijke MMO wel een aantal max characters.
(Zelfs op maplestory, hahaha.)

Laatste paar weekjes dat ik nog spulletjes verkocht ;(
7UQbxVW.jpg

hDB591333.jpg

Plaatje werkt gewoon bij mij?

Terug
Naar boven