Notorious W1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 159kg
- Vetpercentage
- 3%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik een ander spel (Conquer Online), maar heb me uiteindelijk de t**fus gevloekt en ben keihard gescammed d.m.v. een credit card chargeback oid. toen ik shit had verkocht. Nooit. Meer.

(met full tier 4 en deels 5 xD)
Ik moet nog een keer mijn acc verkopen.. is een lvl 70 nog iets waard(met full tier 4 en deels 5 xD)
Runescape! Waar is de tijd... Tuna vissen aan het bruggetje, noobs in de wildernis meelokken...heb onlangs nog een runescape account verkocht voor 60 dollar![]()

Runescape! Waar is de tijd... Tuna vissen aan het bruggetje, noobs in de wildernis meelokken...
Gamen doe ik ook niet meer. Als ik al die tijd die ik toen in CS:S heb gestoken in BB zou steken was ik nu buff.![]()

heb onlangs nog een runescape account verkocht voor 60 dollar![]()

Waar verkoop je zo iets? Geen idee wat de mijne nu is, Total level 2050 en 200m op de bank...Zou ik daar wat leuks voor kunnen krijgen?
Ik een ander spel (Conquer Online), maar heb me uiteindelijk de t**fus gevloekt en ben keihard gescammed d.m.v. een credit card chargeback oid. toen ik shit had verkocht. Nooit. Meer.
Hahaha MMORPG's hebben veel dingen voor mij gefundeert.
Eindeloos items in MMO's verkocht - via paypal by gift en als description "Will not chargeback under any circumstance" daardoor heb ik nog nooit last gehad van chargebacks.
Heb veeeel plezier gehad in het spelen van die spelletjes, zal nooit meer zo'n hardcore gamer zijn though. Veel te druk met trainen en werken.
Gewoon af en toe een paar uurtjes spenderen. Hoef toch nooit meer te levelen en die saaie meuk. Heb op elke degelijke MMO wel een aantal max characters.
(Zelfs op maplestory, hahaha.)
Laatste paar weekjes dat ik nog spulletjes verkocht ;(
![]()