MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

"i.imgur....." veranderen naar "img.imgur..."

Nu dan?
Thanks Notorious

Hahaha MMORPG's hebben veel dingen voor mij gefundeert.
Eindeloos items in MMO's verkocht - via paypal by gift en als description "Will not chargeback under any circumstance" daardoor heb ik nog nooit last gehad van chargebacks.

Heb veeeel plezier gehad in het spelen van die spelletjes, zal nooit meer zo'n hardcore gamer zijn though. Veel te druk met trainen en werken.
Gewoon af en toe een paar uurtjes spenderen. Hoef toch nooit meer te levelen en die saaie meuk. Heb op elke degelijke MMO wel een aantal max characters.
(Zelfs op maplestory, hahaha.)

Laatste paar weekjes dat ik nog spulletjes verkocht ;(
Ik ben dus voor enkele duizenden euro's in m'n kontje gebonkt. :o
Deed het ook via paypal, maar voor de rest wist ik er de ballen van.

De charge back werd pas enkele maanden later uitgevoerd, toen ik ALLES al had uitgegeven. Maar de paypal account die ik gebruikte was dus gekoppeld aan de cc van een vriend, die dus opeens enkele duizenden eu'tjes in de min stond. How k*t.

Hehe ik heb in runescape nog 7 euro/mill centen verkocht in de goede oude tijd...
staken :o

Ik ben dus voor enkele duizenden euro's in m'n kontje gebonkt. :o
Deed het ook via paypal, maar voor de rest wist ik er de ballen van.

De charge back werd pas enkele maanden later uitgevoerd, toen ik ALLES al had uitgegeven. Maar de paypal account die ik gebruikte was dus gekoppeld aan de cc van een vriend, die dus opeens enkele duizenden eu'tjes in de min stond. How k*t.

Auuuuch. Wat k*t man.
Wel vaag, ik dacht dat chargebacks alleen in een bepaalde tijd kunnen gedaan worden..

Auuuuch. Wat k*t man.
Wel vaag, ik dacht dat chargebacks alleen in een bepaalde tijd kunnen gedaan worden..
Is ook zo, maar de cc maatschappij waar die kerel bij zat hanteerde een termijn van 2 jaar. TWEE JAAR.

Ik was toen ook ****ing 17 ofzo, dus het was holy shi~ in het kwadraat.

Is ook zo, maar de cc maatschappij waar die kerel bij zat hanteerde een termijn van 2 jaar. TWEE JAAR.

Ik was toen ook ****ing 17 ofzo, dus het was holy shi~ in het kwadraat.

Hahahaha holy shit. Dat is wel even een "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammm..." momentje..
Maar 2 jaar is wel echt dikke bullshit zeg..

Maar naar mijn weten is het beleid ook wel wat aangescherpt tegenwoordig door het gigantische misbruik ervan.

Voor de 2de keer in mijn leven getuige mogen zijn op een bruiloft :)

Zo, weer 900 woorden toegevoegd aan mijn scriptie. 13000 to go. Zucht.

Ik heb uren in wow gestoken...maanden zelf...playtime zat op 360+ dagen? (1 lvl 90; 5 lvl 85, 3 lvl 70-80 en 1 bank alt lvl 60)

Ergens benieuwd wat dat zou opbrengen...ik speel niet meer maar dat verkopen? nah...

Ik heb uren in wow gestoken...maanden zelf...playtime zat op 360+ dagen? (1 lvl 90; 5 lvl 85, 3 lvl 70-80 en 1 bank alt lvl 60)

Ergens benieuwd wat dat zou opbrengen...ik speel niet meer maar dat verkopen? nah...

Zat er ook aan te denken om mijn account te verkopen, maar mijn Diablo en Starcraft games zijn aan mijn battle.net gelinkt, die speel ik nog wel. :(

Dan Kennedy - Wealth Attraction for Entrepreneurs Seminar DVD 1 gekeken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

27zey6a.jpg

35bv1nt.jpg

1zg944x.jpg

Nice.

Laatst nog in een sport supercharge gereden, toch wel ideale auto om snel van a naar b te gaan want iedereen gaat wel opzij :roflol:

Ik ben momenteel op tv @ rtl7

Terug
Naar boven