Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

2e handsje...:(

:roflol:

Nice boodschappenkarretje, voor feedback? :trollface:

Ze mag op schoot en brrroemmm geluidjes maken.:D

Nice.

Laatst nog in een sport supercharge gereden, toch wel ideale auto om snel van a naar b te gaan want iedereen gaat wel opzij :roflol:

Dit is een 4.4tdi (v8) maar wil ook wel van z'n plek.

2e handsje...:(

:roflol:

Ze mag op schoot en brrroemmm geluidjes maken.:D

Dit is een 4.4tdi (v8) maar wil ook wel van z'n plek.

Haha wat betaal je aan wegenbelasting? :roflol:

Die Audi van mij kost al een klein fortuin vergeleken met een kleine benzine auto en die weegt bijna de helft van zo'n range rover

Haha wat betaal je aan wegenbelasting? :roflol:

Die Audi van mij kost al een klein fortuin vergeleken met een kleine benzine auto en die weegt bijna de helft van zo'n range rover

Dunno, officieel nog in de handelsvoorraad.Dacht dat ie zo'n 400 kg. meer weegt dan die ML en die was 230 euro aan wegenbelasting per maand.

bij mij op schoot zou ze andere geluidjes maken :devil:

Nice :roflol:

Wat erg zeg..

Denk dat je al blij mag zijn als je zo'n ding uberhaupt al kan betalen. :o

Prachtwagen!

Ik klaag ook niet..:o

die was 230 euro aan wegenbelasting per maand.

tumblr_lr6gx2m1hQ1qial2l.png

230 x 12 = 2760euro..

Wauws, geloof dat mijn ford 250 per jaar kost ofzo :roflol:
zijn die wegen belastingen in belgie goeiekoper, of duurder?

Dunno, officieel nog in de handelsvoorraad.Dacht dat ie zo'n 400 kg. meer weegt dan die ML en die was 230 euro aan wegenbelasting per maand.

Ik klaag ook niet..:o

Jezus, 230 euro per maand aan wegenbelasting?! Je moet er wat voor over hebben natuurlijk hahah.

Haha, heel goed! Veel plezier er alvast mee Marcel! ;)

Weeral een nieuwe bak marcel :roflol: Je had toch onlangs nog maar die audi s6 (tweedehands) aangeschaft?

Ik heb nu een kia picanto design edition met aluminium sportvelgen en sportbekleding. :D Klein maar wel zo makkelijk en ik rij toch alleen. Bevalt me prima!

En ach.. als we echt ver weg moeten pakken we zijn grotere broertje wel. De venga... rijdt zalig.. diesel 6 bak!

Terug
Naar boven