MuscleMeat

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ff een Gorilla Wear Gym bag gold edition gekocht!

ben benieuwd!

Gorilla Wear op de set van 112noodoproep. En jawel de kleding mocht gewoon gebruikt worden voor de aflevering !!

image.jpg

dus nu zorg je ervoor dat GW geassocieerd wordt met een n*ger die een overval pleegt... lekker bezig jesse :D

dus nu zorg je ervoor dat GW geassocieerd wordt met een n*ger die een overval pleegt... lekker bezig jesse :D

Voor het geval je het nog niet weet bij de handje ik ben acteur en speel ook mee in andere tv series die allemaal volgend jaar uitgezonden gaan worden. Ook BN'ers maken nu kennis met GWear

Voor het geval je het nog niet weet bij de handje ik ben acteur en speel ook mee in andere tv series die allemaal volgend jaar uitgezonden gaan worden. Ook BN'ers maken nu kennis met GWear
oooh ok man, ik dacht dat je echt met een pistool in een snoepwinkel stond! misschien cheatdag ofzo!

Heb je ook 90% acteur talent dan? :trollface:

top producten! + beste service tot nu toe van alle winkels.

heb me een sporttas gekocht, maar helaas ging het kapot na 3 dagen, maargoed dat kan met alles gebeuren. Bericht gestuurd naar hun en binnen 1 uur een reactie met het nieuws dat er een nieuwe tas mijn kant op komt met goodies.
de tas de dag erna ontvangen + de goodies!

zal jullie zeker aanraden bij vrienden en ik kom zeker weer terug bij jullie!

groetjes

Nog eens bedankt voor de gewonnen prijs jongens :thumbs:

2dhxjsi.jpg

Ben helemaal gek van gorilla wear!! Wegens omstandigheden zal ik nooit echt een gorilla worden maar mijn liefde voor de sport en de oldschool kleding zal er altijd zijn. Ben begonnen met het verzamelen van Gorilla wear en vind het heerlijk om in te trainen. Krijg soms ook reacties in de sportschool van "Heey kerel ben je met de tijdmachine gekomen?". Hier een foto van mijn kleine collectie, ben het meest trots op mijn blauwe big top met het oude logo, denk dat die ongeveer uit 1994/95 zal zijn.

2w56niq.jpg

Verder heb ik nog zoals beloofd wat foto's gemaakt van oude advertenties.

Groetjes Thierry

2po5btf.jpg
f4046e.jpg
152nvvl.jpg
5k3uqx.jpg

valt die gorilla wear kleding nou altijd zo strak uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven