XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hoe ga jij nu zeggen dat iemand die je niet kent natty is?:rolleyes: Ik raad je aan om een 500 test kuurtje te doen, je gaat er nog steeds k*t bijlopen.

Zijn echt geen wondermiddelen. Lloyd, hoody, peanut zijn ook niet natty maar nou om te zeggen dat ze juicen op het eerste zicht? Al loopt peanut er wel erg goed bij hoor voor z'n leeftijd:D Kan mij persoonlijk ook geen reet schelen of iemand natty is of niet, ik houd daar geen rekening mee.

Hoezo ik ga er '' nog steeds '' k*t bijlopen ?

hou je bek ecto

Is die geen juicer ? :eek:

Phil Heath wel juicer ?

Nee, Phil Heath is natty ;)

tumblr_inline_msbreygmsx1qz4rgp.gif

Hoop niet dat je doelt op mijn PM over ATP:o
Nee, en ook niet over die PM m.b.t. een farmacologie boek. Ik bedoel meer PM's als:
"ik gebruik momenteel dit dat zus en zo op die en die doseringen, ik wil voor de contest goed droog staan op de shoot, wat raad je aan?".

Nee, en ook niet over die PM m.b.t. een farmacologie boek. Ik bedoel meer PM's als:
"ik gebruik momenteel dit dat zus en zo op die en die doseringen, ik wil voor de contest goed droog staan op de shoot, wat raad je aan?".

Neem je voor zulke pm´s de tijd en moeite ze serieus te beantwoorden? Of hangt dat er van af wie hem stuurt?

Misschien was zijn eigen flatgebouw niet hoog genoeg en wilde hij het zeker weten? Wel irritant zeg.

Nee het was iemand van de laag bouw, hij had de politie al op voorhand gebeld..
zeker irritant, ik liep er namelijk nog geen 5 minuten daarvoor langs met me hondjes...:o

je moet er niet aan denken als er kinderen hadden gelopen..

Nee het was iemand van de laag bouw, hij had de politie al op voorhand gebeld..
zeker irritant, ik liep er namelijk nog geen 5 minuten daarvoor langs met me hondjes...:o

je moet er niet aan denken als er kinderen hadden gelopen..

Inderdaad zeg... Maar daar staan die mensen niet bij stil. Het is erg als je leven zo verschrikkelijk is dat je er een eind aan moet maken, maar om dat nou te doen op een plek waar idd kinderen komen enzo...

En dan heb je geluk dat je het niet gezien hebt! Ik zou echt trauma's hebben als ik zoiets zou zien...

Inderdaad zeg... Maar daar staan die mensen niet bij stil. Het is erg als je leven zo verschrikkelijk is dat je er een eind aan moet maken, maar om dat nou te doen op een plek waar idd kinderen komen enzo...

En dan heb je geluk dat je het niet gezien hebt! Ik zou echt trauma's hebben als ik zoiets zou zien...

Zeker, helaas heb ik dit al 2x moeten zien :o
1x me buurvrouw van 3 hoog die langs me raam kwam (overleefde de val) en een keer in Zaandam (opslag dood). zal niet teveel in detail gaan maar was op een van de bekende flats..

beiden zelfmoord(poging)..

gekken van vandaag is eigenlijk, dat de man eerst op zes hoog was en toen gestoord werd door iemand uit de flat,
en toen vervolgens naar vijf hoog ging en er daar vanaf sprong..
maar goed hij heeft in iedergeval zijn rust.. denk ik dan maar..

overdrijf anders

Zeker, helaas heb ik dit al 2x moeten zien :o
1x me buurvrouw van 3 hoog die langs me raam kwam (overleefde de val) en een keer in Zaandam (opslag dood). zal niet teveel in detail gaan maar was op een van de bekende flats..

beiden zelfmoord(poging)..

gekken van vandaag is eigenlijk, dat de man eerst op zes hoog was en toen gestoord werd door iemand uit de flat,
en toen vervolgens naar vijf hoog ging en er daar vanaf sprong..
maar goed hij heeft in iedergeval zijn rust.. denk ik dan maar..

Fijne buurt woon jij :(

Ben nu wel benieuwd, maar het lijkt erop alsof het over bodybuilders gaat. Ik wist niet dat die zo moeilijk deden over kuren. Dacht dat het daar toch soort van meer geaccepteerd of vanzelfsprekend was.

:roflol: Ik ben zo'n kl***zak die het expres voor een kleuterschool zou doen. Of voor de trein springen, maar dan in het station.

:roflol: Ik ben zo'n kl***zak die het expres voor een kleuterschool zou doen. Of voor de trein springen, maar dan in het station.

jij lijkt me eerder het type dat er stoer over zou praten op een internetforum hoe hij zich voor een trein zou gooien op het station, maar in werkelijkheid traag wegkwijnt met een overdosis slaappillen wnn hij een einde maakt aan zn ecto-bestaan.

Terug
Naar boven