Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: Ik ben zo'n kl***zak die het expres voor een kleuterschool zou doen. Of voor de trein springen, maar dan in het station.

bah.....

Zat laatst in de trein waarbij we een (heerlijk eufemistische term) "aanrijding met een persoon" kregen.
Je hoorde echt takketakketakketak.
Loopt de conducteur later door de treinstellen, vraagt een jongetje (schat een jaar of 8) "meneer, wat was dat geluid?". "Nou mien jong, dat woare de botte van die meneer die er zonodig onder most springe"
:eek:

OT want bovenstaande maakt je dag niet echt goed he.
Nieuwe voiture opgehaald!!

bah.....

Zat laatst in de trein waarbij we een (heerlijk eufemistische term) "aanrijding met een persoon" kregen.
Je hoorde echt takketakketakketak.
Loopt de conducteur later door de treinstellen, vraagt een jongetje (schat een jaar of 8) "meneer, wat was dat geluid?". "Nou mien jong, dat woare de botte van die meneer die er zonodig onder most springe"
:eek:

OT want bovenstaande maakt je dag niet echt goed he.
Nieuwe voiture opgehaald!!

Wat een klootzakconducteur zeg, de tandjes....

#sochifail

:roflol:

Zit de opening van de olympische spelen te kijken en had ff een lol momentje. Rusland komt nu op en ze draaien uit alle liedjes die ze kunnen kiezen: Tattoo met "not gonna get us".

Rusland die homopropaganda verbied en vervolgens een nummer draait als opkomstnummer van hun eigen land met een clip waarin 2 dames best gay met elkaar omgaan.... Ik niet snap xD

Zit de opening van de olympische spelen te kijken en had ff een lol momentje. Rusland komt nu op en ze draaien uit alle liedjes die ze kunnen kiezen: Tattoo met "not gonna get us".

Rusland die homopropaganda verbied en vervolgens een nummer draait als opkomstnummer van hun eigen land met een clip waarin 2 dames best gay met elkaar omgaan.... Ik niet snap xD

Hehe tof toch :p dom volk

OT : Weekend :D

jij lijkt me eerder het type dat er stoer over zou praten op een internetforum hoe hij zich voor een trein zou gooien op het station, maar in werkelijkheid traag wegkwijnt met een overdosis slaappillen wnn hij een einde maakt aan zn ecto-bestaan.
Zou dan eerder voor de kogel opteren. Snel en efficiënt.

heeft niks verkeerds gedaan, die belachelijke afscherming van dood, pijn,... dat door de maatschappij gebeurt slaat op niks.

Houd je bek

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

zie meneer goede genen hier onzin lopen verkondigen:roflol:

het is geen wedstrijd, een fysiek bouw je op voor jezelf:eyes:
Welke manier je ook kiest is een fatsoenlijke manier. Pas als je zoals hoody anderen gaat afkraken ben je een mong**l.

Je had in deze post eerst ook nog eddinne staan.
Ik wil graag geloven dat hij natural is, en geloof dat ook. Zijn raw stats zijn niet uitzonderlijk hoog en hij gaat mooi gestaag door en ziet er nog normaal uit. "Pas" als hij zijn pakken aantrekt gaat hij bizar rare gewichten verplaatsen.
Bij Mike is het bv ook heel erg duidelijk in zijn gezicht te zien dat hij gebruikt.

http://www.revu.nl/nu-in-revu/****e...ction_type_map=["og.likes"]&action_ref_map=[]

Artikel over Sibil 'Oma' Peeters, met een (in mijn ogen) iets opmerkelijk:

Dat er bij het vormen van die spierkolossen wel eens steroïden aan te pas komen wordt openlijk besproken. Wel wil oma benadrukken dat dit op een verantwoorde wijze gebeurt. Elke atleet krijgt namelijk vooraf een uitgebreide test bij een dokter alvorens zij haar toestemming geeft.

http://www.revu.nl/nu-in-revu/****e...ction_type_map=["og.likes"]&action_ref_map=[]

Dat er bij het vormen van die spierkolossen wel eens steroïden aan te pas komen wordt openlijk besproken. Wel wil oma benadrukken dat dit op een verantwoorde wijze gebeurt. Elke atleet krijgt namelijk vooraf een uitgebreide test bij een dokter alvorens zij haar toestemming geeft.

Ow dan ist goed

Oh yeah! 7 voor m'n onderzoeksvoorstel. Alle tentamens zijn binnen!

feli! en nu afstuderen?

Oh yeah! 7 voor m'n onderzoeksvoorstel. Alle tentamens zijn binnen!
Wat ga je onderzoeken?

Verantwoord kuren op dat niveau is onzin. Zeer zeker als ik sommige van die verhalen omtrent oma mag geloven, maarja, wat daar van waar is..? Geen idee.

Wat ga je onderzoeken?

Verantwoord kuren op dat niveau is onzin. Zeer zeker als ik sommige van die verhalen omtrent oma mag geloven, maarja, wat daar van waar is..? Geen idee.

Als je ziet wat voor beesten daar tussen lopen en hoe ****ing hard die groeien.. Zie wel 's foto's langskomen, sommige gaan echt lomp hard.

Wat de achterliggende redenen zijn waarom ouderen met dementie hun symptomen verbergen voor hun omgeving. Dit zodat diagnose sneller gesteld kan worden en er eerder passende hulp geregeld kan worden. Lastig vraagstuk aangezien ze hun dementie verbergen en dus niet bereid zijn om mee te doen aan onderzoek, simpelweg omdat ze zich niet aangesproken voelen. Zitten nog wat haken en ogen aan.

Terug
Naar boven