- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik leg de schuld nergens. Het kan mij geen bal schelen, ik lach gewoon met het artikel. Zijn trouwens meisjes zat die er op 15-16 heel goed uitzien en al door puberteit zijn.Ja wtf verwacht je van iemand die niet volwassen is? Ga je nou echt de schuld leggen bij een klein meisjehij is niet voor niks veroordeelt...
Hij kiest natuurlijk ook de domste en naiefste uit, want dat is wat hij wil.
Ik leg de schuld nergens. Het kan mij geen bal schelen, ik lach gewoon met het artikel. Zijn trouwens meisjes zat die er op 15-16 heel goed uitzien en al door puberteit zijn.
Ik persoonlijk moet er niet van hebben omdat ze bijna altijd enorm kinderachtig en aandachtsbehoevend zijn. Een een veroordeling is voor mij geen garantie, ik heb namelijk heel weinig vertrouwen in het systeem.
@GeenEiwittenVoorJe18Bent Bij puberteit hoort ook de ontwikkeling van het brein, dat is het belangrijkste. Stellen dat dit met 15-16 al door de puberteit heen is, is een teken dat je biologie niet snapt. Verder ga je te gemakkelijk voorbij aan de chantage, dit is natuurlijk stapje voor stapje gedaan. Vanuit een bepaalde machtspositie en veel manipulatie. Dat zo'n meisje niet het besef heeft dat ze zich niet had moeten laten chanteren middels een foto en dreiging van haar vriendin, geeft al aan hoe triest het is en in die zin nog een echte puber was. Daarbij dacht ze dat hij vier jaar ouder was, ipv tien.

Ik snap biologie niet? Als je enkel en alleen al kijkt naar homo sapiens sapiens, het is slechts de laatste jaren in zijn bestaan dat er iets bestaat zoals leeftijdsgrens. Denk je dat een man 10000 jaar geleden een fl**ker gaf of een meisje 16 of 18 was?Bij puberteit hoort ook de ontwikkeling van het brein, dat is het belangrijkste. Stellen dat dit met 15-16 al door de puberteit heen is, is een teken dat je biologie niet snapt. Verder ga je te gemakkelijk voorbij aan de chantage, dit is natuurlijk stapje voor stapje gedaan. Vanuit een bepaalde machtspositie en veel manipulatie. Dat zo'n meisje niet het besef heeft dat ze zich niet had moeten laten chanteren middels een foto geeft al aan hoe triest het is, en dat het een echte puber is.
Bizar. Je snapt niks van de biologie, en kennelijk niks van de wetten. Maar dat is je goed recht.Ik snap biologie niet? Als je enkel en alleen al kijkt naar homo sapiens sapiens, het is slechts de laatste jaren in zijn bestaan dat er iets bestaat zoals leeftijdsgrens. Denk je dat een man 10000 jaar geleden een fl**ker gaf of een meisje 16 of 18 was?
Vanuit puur biologisch standpunt geldt : als je vruchtbaar bent , ben je er klaar voor. Die onzin van breinontwikkeling is iets van de laatste jaren.
Je weet toch wel dat de gemiddelde levensverwachting lange tijd 20-25 jaar is geweest? Als je dan ook nog eens moest wachten tot ze 18 was terwijl ze op 14 al vruchtbaar was...
Ik snap wel wat je bedoelt maar dat gaat m.i. over geslachtsrijp. Ik ken meiden die al ongesteld werden vanaf het 8e en 9e jaar. Moesten extra stroop op het brood doen op weg naar de basisschool. Mentaal waren ze nog lang niet "geslachtsrijp". Wellicht dat de leeftijd van 16 naar 14 zou kunnen tegenwoordig, maar dat is een andere discussie. Die wetten zijn er nu eenmaal en het brein is geen onzin. Vroeger was er domweg veel minder bekend en dacht men dat het brein en lichaam aparte mechanismen waren of iets dergelijks.Je weet toch wel dat de gemiddelde levensverwachting lange tijd 20-25 jaar is geweest? Als je dan ook nog eens moest wachten tot ze 18 was terwijl ze op 14 al vruchtbaar was...
Wist je dat de levensverwachting ooit 1 was, nee? net zo relevant als jouw opmerking.Je weet toch wel dat de gemiddelde levensverwachting lange tijd 20-25 jaar is geweest? Als je dan ook nog eens moest wachten tot ze 18 was terwijl ze op 14 al vruchtbaar was...
150 jaar terugWist je dat de levensverwachting ooit 1 was, nee? net zo relevant als jouw opmerking.
Hieronder een chart.
![]()

. Fucking idioot 
Ja klopt maar ik had het vooral tegen weer dat label plakken op mensen van parafilie en vallen op meisjes tussen 12 en 16 en dit dat. Als ze al door puberteit zijn snap ik niet wat het probleem is om daartoe aangetrokken te zijn. Dat je ze dan dwingt tot seks ok dat is een heel ander verhaal.Ik snap wel wat je bedoelt maar dat gaat m.i. over geslachtsrijp. Ik ken meiden die al ongesteld werden vanaf het 8e en 9e jaar. Moesten extra stroop op het brood doen op weg naar de basisschool. Mentaal waren ze nog lang niet "geslachtsrijp". Wellicht dat de leeftijd van 16 naar 14 zou kunnen tegenwoordig, maar dat is een andere discussie. Die wetten zijn er nu eenmaal en het brein is geen onzin. Vroeger was er domweg veel minder bekend en dacht men dat het brein en lichaam aparte mechanismen waren of iets dergelijks.
Dat klopt als een bus. En dat is nou net waar het hierom gaat. Nou kan die dwang, of de mate ervan, in onze ogen als lachwekkend worden afgedaan maar kennelijk in die situaties en momenten voldoende om zich daarin te laten gijzelen als het ware. Of niet weten wat er precies gebeurde. Hoeveel kinderen worden niet misbruikt door een familielid en hadden onvoldoende het besef dat het niet hoorde. Wilde geen ruzie, wilde een blij familielid. Vonden het een stom spelletje maar deden het toch. Die zaken draaien meestal om macht, vertrouwen en manipulatie. Wat schending van de lichamelijke integriteit mogelijk maakt.Dat je ze dan dwingt tot seks ok dat is een heel ander verhaal.
Je weet toch wel dat de gemiddelde levensverwachting lange tijd 20-25 jaar is geweest? Als je dan ook nog eens moest wachten tot ze 18 was terwijl ze op 14 al vruchtbaar was...

Niemand hier weet of ze mentaal klaar waren, niemand kent de feiten. Het is niet omdat het in de krant staat dat het waarheid is. Staat meer onzin in de kranten dan ooit te voren. Of hij nu schuldig of onschuldig is, hij heeft zijn straf gehad dus laten we nu gewoon genieten van de geweldige verhalen hier en stoppen met zagen. En als hij opnieuw veroordeeld wordt dan is dat ook zo. Ik verdedig hem niet, ik wil gewoon terug kunnen genieten van de verhalen.Dat klopt als een bus. En dat is nou net waar het hierom gaat.
Er wordt tegenwoordig ook te veel nadruk op de kindjes van de mensheid die per definitie superieur mort zijn en geen kindermensch meer mag zijn. Soms zou je haast net zoals mijn vrind geeneiwitten sissend voor het hek van de basisschool gaan staan. Ok dat was een grapje lolIk snap wel wat je bedoelt maar dat gaat m.i. over geslachtsrijp. Ik ken meiden die al ongesteld werden vanaf het 8e en 9e jaar. Moesten extra stroop op het brood doen op weg naar de basisschool. Mentaal waren ze nog lang niet "geslachtsrijp". Wellicht dat de leeftijd van 16 naar 14 zou kunnen tegenwoordig, maar dat is een andere discussie. Die wetten zijn er nu eenmaal en het brein is geen onzin. Vroeger was er domweg veel minder bekend en dacht men dat het brein en lichaam aparte mechanismen waren of iets dergelijks.