XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog

Bezoekers in dit topic

Ahahahaha godver :roflol:
is het bij een assistance oefening als ohp (12/12/10/8) wel de bedoeling om het gewicht te rampen en niet gewoon goor gaan met hetzelfde gewicht waardoor je in set 3 en 4 niet meer 12 reps haalt? of zegt sjonnie hier niks over?
Goed dat je het zegt, had eigenlijk puur vernomen dat het dezelfde insteek zou hebben als bijvoorbeeld de eerste pull die je wel moet rampen (zoals te zien bij de DB rows). Zal er eens naar kijken, maar in principe mag het niks in de weg zitten voor de main lifts. Echt goor gaan/richting fail is dus niet echt wenselijk.

Squat
105x8x4 belt
Makkelijk zelfs deze keer

Deadlifts
125x8x2 belt
Beetje onderrugverzurings weer van Squats

Shadow Project ekte mooiboy wel
 
Ahahahaha godver :roflol:

Goed dat je het zegt, had eigenlijk puur vernomen dat het dezelfde insteek zou hebben als bijvoorbeeld de eerste pull die je wel moet rampen (zoals te zien bij de DB rows). Zal er eens naar kijken, maar in principe mag het niks in de weg zitten voor de main lifts. Echt goor gaan/richting fail is dus niet echt wenselijk.

Squat
105x8x4 belt
Makkelijk zelfs deze keer

Deadlifts
125x8x2 belt
Beetje onderrugverzurings weer van Squats

Shadow Project ekte mooiboy wel
candito zegt hier zelf volgens mij over dat de verplichte assistance juist vrij zwaar moet zijn en de optionals meer pompwerk is. Het blijft in dit geval assistance en dan zie ik het nut niet echt van het opwerken naar een topset
 
candito zegt hier zelf volgens mij over dat de verplichte assistance juist vrij zwaar moet zijn en de optionals meer pompwerk is. Het blijft in dit geval assistance en dan zie ik het nut niet echt van het opwerken naar een topset
Ik heb even naslagwerk gedaan:

What Weights Should I Use For Accessories

This part is up to you. For the 3 required accessories on the upper days, I suggest

keeping the intensity fairly high. If the benching is extremely hard, you can go a bit easier on the


accessories. However, on most days you should be able to bring the intensity into all 4 lifts.


Also, make sure you aren’t just using the same weight over the entire 6 weeks. You should be


progressing in all of the required lifts. You just have more freedom in how you go about


doing it. If you want to take the 3rd week easy on the accessories, there is no problem. Just

make sure you aren’t completely stagnate on these lifts.


En


Progression On Accessory Lifts


There are intentionally no percentages given on the accessory lifts to allow for focus on

the main lifts. This also allows for you to lift based on how you are feeling on that particular day.

Just try to increase the weight gradually over the course of the weeks. The intensity should

always be relatively moderate so if you are hitting failure or coming close to it, then you need to

lighten the load. This moderate intensity also applies to the deadlift variation which is the only

required accessory movement on certain lower body days.

Zolang het maar lekker rondom RPE8 blijft, is het best prima. Komt er dus inderdaad wel op neer dat de eerste 1 à 2 sets vaak wel zwaarder kunnen. De set van 8 is vaak zwaarder dan de set van 6, dus daar gaat dat verhaal dan niet op.
 
met ''you should be progressing in all of the required lifts" bedoelt hij over het verloop van de weken he. zal verder niet heel veel uitmaken inderdaad tho.

is het lineaire programma trouwens in dit stadium niet beter voor je? aangezien je wsl toch met stappen vooruit gaat.
 
met ''you should be progressing in all of the required lifts" bedoelt hij over het verloop van de weken he. zal verder niet heel veel uitmaken inderdaad tho.

is het lineaire programma trouwens in dit stadium niet beter voor je? aangezien je wsl toch met stappen vooruit gaat.
Ja die snap ik, vandaar dat ik nog wel elke week/training ophoogde in de ramp ;)

En gezien ik een bepaalde week pak en die lineair ophoog doe ik dat al in een bepaalde zin, maar ik blijf het inderdaad telkens terugkoppelen naar Karel voor feedback

Bench
45x10
60x10
67.5x8
70x6
Die achtrepper was echt mokerzwaar, dinsdag ging veel beter. Maar ja was te verwachten

Optrekken
8x
7x
7x
7x

Wat supersets seated db ohp en db rows

Gewicht 88kg
 
Vrijdag festival gepakt, weekend hard zitten bunkeren en net prima training gepakt.

Squats
...
125x6x4 belt
Snel, diep. Wel echt op zoek naar platte schoenen, want te diep.

Deadlifts
...
147.5x6x2
Prima, merk dat de Deadlifts beter gaan als ik niet een uur loop te setuppen

Daarna nog met 140kg squats uitlopen en holden om alvast te wenenn aan het gewicht volgende week
 
Oja en ben 90kg Gr jan
 
Nou het lachen zal jullie gauw vergaan want heb afgelopen dinsdag lekker tyfusslecht getraind!!

Bench
47.5x10
65x9 (-1)
72.5x5 (-3) lol
72.5x6
Alsnog gek genoeg laatste rep wel gehaald. Had dinsdag slecht ontbeten en vlak voor de training maar gauw een liter chocomel weggeknald, maar werd daardoor juist erg misselijk.

DB Row
22.5x12
27.5x10
30x8
32.5x6

Had ook maar een uurtje en moest chronisch bijna barfen. Vandaag LB morgen UB, en dan gewichten omhoog schroeven + reps omlaag voor een paar weken.
 
Iets met afgelopen donderdag een legpuzzel leggen met vrouwelijk schoon

Vandaag wel training

Bench
..
10x47.5
60
65x10
72.5x6 (-2)
72.5x5 (-1)
72.x3
Laatste set was om te compenseren, zodat totaal volume nog wel goed zit. Probleem is dat ik wel genoeg energie had deze training maar wel echt een slappe hommel ben. Bench 1RM ga ik voor na het weekend weer lekker met 5kg omlaag gooien, want dit is nu de tweede training dat ik reps mis.

DB Row
22.5x12
27.5x10
35x10
40x6
Hardtddddt

OHP
20x12
27.5x10
35x10
42.5x8
Steady, gaat goed dit

Seated Row
47x12
57x10
57x10
67x8

Afpompen met seated db press en db curls. Gewicht 87, die kick naar de 90 was obvious lekker een paar dagen vochtig wezen
 
LB

Squat

100 belt
110x8x4
Makkelijk

Deadlifts
120 belt
130x8x2 makkelijk
150
170
190 rpe9?
Ow oeps

Gewicht 87kg, moet beter op mn eten letten in dit warme weer. Als ik nu naar behoeven eet blijft het namelijk steken, time for forcefeeds
 
Training gister

Bench
40x5
50x5
60x3
65
75x6
75x5
Moest eigenlijk 72.5kg maar ik telde even lekker debiel want 2.5+2.5=2.5 natuurlijk gr jan

DB rows
22.5x10
27.5x10
35x8
42.5x6

OHP
25x12
32.5x10
37.5x10
42.5x8

Pullups
8x
7x
6x
6x
 
Gewichten opschroevings

Squats
...
60x5
80x5
100x3
120 belt
135x5x3
Tussen 4-6 is het idee deze paar komende weken. Ging echt nog verrassend sterk, had gedacht dat het gewicht veel zwaarder op de rug zou voelen.

Deadlift
..
100x5
140 belt
165x4x2
Moest eigenlijk 162.5 doen, maar in deze skeere Veenendaalgym hebben ze geen 1.25k schijven. Moest hier tussen de 3-6 doen, en wilde niet goor trekken. Nagenoeg prima dit.
 
Ziet er overtuigend en constant uit hier.
 
Training weer in gym in Veenendaal

Bench
...
40x5
50x5
60x3
65
72.5x5x3
Ow zijn blijkbaar wel 1.25kg schijven. Moest tussen de 4-6 reps, nog best prima dit op die dunne gladde klotebankjes

DB Rows
22x6
28x6
34x6
40x6x3
Goorcity

OHP
40x6x3

Optrekkers
6xbw+6kg
6xbw+8kg
6xbw+8kg
Vooruitgang!!!
 
KaPOTDT makkelijke training, vaker hele dag campagne voeren en daarna een biertje wegtikken op terras

Squat
..
100x3
120 belt
130
137.5x6x2
130x6
Moest eigenlijk maar een enkele set van 4-6x137.5, maar ging zo sterk dat ik meer wilde doen.

Paused DL
140x3x3 beltless
89.1kg
 
Ik zit wellicht in de twee drukste weken van m'n studententijd tot nu toe ivm deadlines, campagnes en georganiseerde avonden.. Maar het meest kutte is nog wel dat m'n fiets gejat is, en de gym 5km verderop zit, en ik dus geen tijd had een andere fiets te fiksen. Vandaag speciaal terug in Veenendaal getraind en morgen gelukkig weer een fiets geregeld in Utrecht.

Vandaag dus even gekeken waar het op stond, iets lichter getraind dan gepland.

Bench
...
60x5
70x6x4
Elke rep was lelijk maar niet perse moeilijk. Weer dus kutbankjes maar wel goed op letten dat de volgende keer beter gaat.

DB row
..
34x6x4
Vrij makkelijk en strict

Ohp
40x6x4

Pullups
10
8
8
 
Banaan

Squat
..
90x5
120x3
135
147.5x3
152.5x2 rpe8.5
Zeer hard

Deadlift
..
140x3
160
172.5x3
180x2 rpe9.5
Ondanks dat de laatste rep vrij goor was, toch blij met vandaag.

Gewicht: 86kg, vrij laag maar heb dan ook vandaag niet ontbeten vanwege drukkkkk --> Vandaag wel tyfuslading aan pasta bolognese geprept, kilo's havermout, kwark en melk ingeslagen om ook in dit warme kutweer op studentenbudget te gainen #goedkoopgroeien tymboo
 
Back
Naar boven