- Waardering
- 201
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx! Zodra ik hem heb zal ik een foto posten!
Zit er al tijden naar te kijken maar vind hem net op het randje van een prima prijs voor horloge tot erg veel geld.
Niet dat ik hem niet kan betalen maar blijft veel geld.
Patek Philippe ook, maar hangt wel ander prijskaartje aan ;p
Thnx, heb al gekeken maar staat niet echt iets op op dit moment.Je kan even op Chrono24 kijken. Even filter instellen op Nieuw en trustee checkout. Heeft bij mijn Seiko toen een hele hoop gescheeld qua kosten.
Het lijkt me een soort van hommage op jlc master ultra thin moon.Thnx! Zodra ik hem heb zal ik een foto posten!
Zit er al tijden naar te kijken maar vind hem net op het randje van een prima prijs voor horloge tot erg veel geld.
Niet dat ik hem niet kan betalen maar blijft veel geld.
Ja maar oris en Montblanc zijn nog redelijk betaalbaarPatek Philippe ook, maar hangt wel ander prijskaartje aan ;p
En sterker bovendien. Maar pp is wel mooier offcourse en beter ;pJa maar oris en Montblanc zijn nog redelijk betaalbaar
Rolex is extending its GMT-Master II range with a new version in Oystersteel, equipped with a bidirectional rotatable bezel and a 24-hour graduated two-colour Cerachrom insert in red and blue ceramic. The lugs and sides of its Oyster case have been redesigned, and the watch is fitted on a five-link Jubilee bracelet. This new version is equipped with the new-generation calibre 3285, at the forefront of watchmaking technology.