AndroidHealthClinic

Sticky Show Your Watch

Thnx! Zodra ik hem heb zal ik een foto posten!
Zit er al tijden naar te kijken maar vind hem net op het randje van een prima prijs voor horloge tot erg veel geld.
Niet dat ik hem niet kan betalen maar blijft veel geld.

Ben benieuwd!

Zit er al tijden naar te kijken maar vind hem net op het randje van een prima prijs voor horloge tot erg veel geld.

Je kan even op Chrono24 kijken. Even filter instellen op Nieuw en trustee checkout. Heeft bij mijn Seiko toen een hele hoop gescheeld qua kosten.

Amsterdam Vintage Watches maakt mooie interessante filmpjes. Jasper kan echt mooi en vol passie over horloges vertellen.

Amsterdam Vintage Watches

Het lijkt me een soort van hommage op jlc master ultra thin moon.

Ben zelf meer fan van de Seamaster 300 (of de originele vintage daarvan, prachtig ding).
Wat in dit model trekt jou meer?

New Rolex 2018 GMT-Master II

GMT II pepsi, in staal en met het nieuwe uurwerk (3285). €8850 via AD.
Rolex is extending its GMT-Master II range with a new version in Oystersteel, equipped with a bidirectional rotatable bezel and a 24-hour graduated two-colour Cerachrom insert in red and blue ceramic. The lugs and sides of its Oyster case have been redesigned, and the watch is fitted on a five-link Jubilee bracelet. This new version is equipped with the new-generation calibre 3285, at the forefront of watchmaking technology.

Laatst bewerkt:
Had het gezien.
Jubilee hoort op een DJ naar mijn mening...
Nieuwe SDDS bijna zelfde.
Nieuwe DJ alleen in two tone, met 3235 uurwerk

Valt eerlijk allemaal beetje tegen maar scheelt me weer een hoop geld :')

Ik vind een GMT master echt een prachtig horloge, weer eens wat anders dan een sub of sd

Die Tudor GMT is ook wel een mooi ding, zeker omdat die wat meer in mijn prijsklasse zit. Misschien eens naar kijken.

Nieuw klokje, ben ook aan het kijken voor een Rolex Datejust.

zCs4uWXg.jpg

Nice!

Nice!
Ik heb afgelopen zaterdag de classic moonphase van FC omgehad. ik denk dat ik hem binnen nu en 2 weken ophaal bij de juwelier.

JDHM2zMl.jpg

Ref: 26577TI.OO.D002CA.01

Niet van mij nee. Wel erg mooi.

Terug
Naar boven