XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.101
koek hoort knapperig te zijn, zo komen ze uit de oven.. Welke idioot heeft verzonnen dat je die shit ergens in moet dopen zodat het zacht, zompig en vies wordt + al zijn structuur verliest :roflol:
Ho ho je gaat hier maar al te gemakkelijk voorbij aan de kunst van het dopen. Het is namelijk niet zoals jij doet lijken, ordinair het koekje dopen in de dampende koffie om er als een lamlendig hangende slappe substantie uit te halen en in de mond te proppen. Neen! Men neemt de krokante koek tussen duim- en wijsvinger en doopt de koek lichtjes en met beleid in de dampende koffie, slechts net genoeg zodat de koek bij het bengen naar de mond voldoende tijd heeft gehad om zich bijna vol te zuigen. Tijdens het happen in de koek zorgt het kleine beetje speeksel ervoor dat de koek breekt, niet eerder! De ware liefhebber zal zijn of haar gelijke met een beleefd knikje tegemoet treden en hopen dat de kunst van het dippen niet verloren gaat.

• #118.102
:roflol: Smeerlapperij!

• #118.103
Ho ho je gaat hier maar al te gemakkelijk voorbij aan de kunst van het dopen. Het is namelijk niet zoals jij doet lijken, ordinair het koekje dopen in de dampende koffie om er als een lamlendig hangende slappe substantie uit te halen en in de mond te proppen. Neen! Men neemt de krokante koek tussen duim- en wijsvinger en doopt de koek lichtjes en met beleid in de dampende koffie, slechts net genoeg zodat de koek bij het bengen naar de mond voldoende tijd heeft gehad om zich bijna vol te zuigen. Tijdens het happen in de koek zorgt het kleine beetje speeksel ervoor dat de koek breekt, niet eerder!

Dit dus :exactly:

• #118.104
vitabis koekjes doppen in melk :) aan koeken dopen doe ik niet.

• #118.105
Ja maar minderjarig staat sowieso garant voor gezeik eigenlijk, maar dat ik ruzie met haar ex heb is ook weer potent.

Ik bedoel, ik moet mijn dbb broeders niet teleurstellen :roflol:

Je bent er zelf bewust van dat je gezeik kan krijgen met minderjarige meiden , maar toch zie ik werkelijk elke dag berichten van je voorbij komen mbt minderjarigen.....echt geen offence naar jou hoor , want ik blijf je verhalen leuk leesvoer vinden. Maar soms krijg ik de indruk dat je of gewoon onzin post om een beetje sensatie te maken op dit forum , of je hebt wel daadwerkelijk problemen bruh..:p:p:p

edit: oh en overigens vind ik het ook vrij bijzonder dat jij eigenlijk elke dag wel wat hebt meegemaakt...kan aan mij als persoon liggen , maar al die opsommingen in een week tijd maak ik maandelijks nog niet eens mee.

• #118.106
Jissssss :)

• #118.107
Tx mannen :thumb:

• #118.108
Je bent er zelf bewust van dat je gezeik kan krijgen met minderjarige meiden , maar toch zie ik werkelijk elke dag berichten van je voorbij komen mbt minderjarigen.....echt geen offence naar jou hoor , want ik blijf je verhalen leuk leesvoer vinden. Maar soms krijg ik de indruk dat je of gewoon onzin post om een beetje sensatie te maken op dit forum , of je hebt wel daadwerkelijk problemen bruh..:p:p:p

edit: oh en overigens vind ik het ook vrij bijzonder dat jij eigenlijk elke dag wel wat hebt meegemaakt...kan aan mij als persoon liggen , maar al die opsommingen in een week tijd maak ik maandelijks nog niet eens mee.

Sinds dat gebeuren met die ex van mij ga ik ook nauwelijks meer met minderjarige chicks om. Enige 2 15 jarige waar ik mee om ging waren zusjes van vrienden die ik gewoon echt nooit alleen in de auto gehad heb behalve als het echt niet anders kon.

En dan loopt de OvJ na 4 jaar tof te doen dat ze na onderzoek er achter kwamen dat ik weer met een 15 jarig meisje om ga.

Ze hadden het ook gewoon hier kunnen lezen, lekker onderzoek pik :o

• #118.110
Sinds dat gebeuren met die ex van mij ga ik ook nauwelijks meer met minderjarige chicks om. Enige 2 15 jarige waar ik mee om ging waren zusjes van vrienden die ik gewoon echt nooit alleen in de auto gehad heb behalve als het echt niet anders kon.

En dan loopt de OvJ na 4 jaar tof te doen dat ze na onderzoek er achter kwamen dat ik weer met een 15 jarig meisje om ga.

Ze hadden het ook gewoon hier kunnen lezen, lekker onderzoek pik :o

:roflol:

• #118.111
Was tegen de afspraken in en/of eigen toezegging(en), toch?

Het was het zusje van een vriend van mij, zij en haar moeder wisten van het Harmke gebeuren (zodat ze snapte waarom ik haar niet alleen in de auto mee wilde) en ik had gewoon toestemming van die moeder? :o

Ik heb haar echt maar 1 keer alleen in de auto gehad en dat was omdat er anders echt geen andere oplossing voor haar was dan 10 km te gaan lopen.

Dus toen ben ik eerst naar de Mac gereden, mcflurry opgehaald, toen haar opgehaald, snelste route naar haar huis gereden en toen heeft ze me geld voor mcflurry teruggegeven :o

• #118.114
ik zie geen enkel kwalijk iets in een minderjarig meisje in de auto te hebben....zolang je geen intenties hebt. En dat jij het liever niet wilt gezien gebeurtenissen in het verleden snap ik ook...en dat is alleen maar goed denk ik. Maar nogmaals no hard feelings, wat er met jou en je ex gebeurt is heeft waarschijnlijk ook nog eens alles behalve met leeftijd te maken , maar dat krijg je er dan helaas wel vaak bij.

zou jou ook maar ff karma geven he....wel op zn plek.

• #118.115

Had ik d'r moeten laten doodvriezen dan?

Die vriend moest plots overwerken en dat duurde zo lang dat zijn zusje de school uit gezet was en midden in de kou stond. Leek me toch een vrij goede reden om met een 15 jarig meisje in de auto te zitten.. omdat ze anders dood zou vriezen :o

• #118.116
ik zie geen enkel kwalijk iets in een minderjarig meisje in de auto te hebben....zolang je geen intenties hebt. En dat jij het liever niet wilt gezien gebeurtenissen in het verleden snap ik ook...en dat is alleen maar goed denk ik. Maar nogmaals no hard feelings, wat er met jou en je ex gebeurt is heeft waarschijnlijk ook nog eens alles behalve met leeftijd te maken , maar dat krijg je er dan helaas wel vaak bij.

Dit heeft alles met leeftijd te maken, als ze ouder zijn heeft hij geen interesse meer.

• #118.117

Ja daarom, dus ga gewoon niet meer met minderjarige om als ik niet logisch kan verklaren dat ik wat anders met hun aan t doen ben dan mijn pik er in willen steken.

Enige minderjarige waar alleen onzinnige shit mee gedaan heb is t zusje van een andere vriend.. bedoel, die kende ik toen al ruim 1.5 jaar dus dan lijkt het mij niet meer raar om er gewoon mee naar de kfc te gaan oid

• #118.118
Dit heeft alles met leeftijd te maken, als ze ouder zijn heeft hij geen interesse meer.
hihi maar waar concludeer je dat uit dan? Ik heb uiteraard niet alles vanaf het begin meegelezen , dus mijn excuus als ik er compleet naast zit. Maar ik zie gewoon iemand die ooit een stomme fout heeft gemaakt en extra de dupe was door het feit dat zij nog minderjarig was.

• #118.119
hihi maar waar concludeer je dat uit dan? Ik heb uiteraard niet alles vanaf het begin meegelezen , dus mijn excuus als ik er compleet naast zit. Maar ik zie gewoon iemand die ooit een stomme fout heeft gemaakt en extra de dupe was door het feit dat zij nog minderjarig was.

@Derksen heeft het laatst dacht ik netjes opgesomd

• #118.120
Ja daarom, dus ga gewoon niet meer met minderjarige om als ik niet logisch kan verklaren dat ik wat anders met hun aan t doen ben dan mijn pik er in willen steken.

Enige minderjarige waar alleen onzinnige shit mee gedaan heb is t zusje van een andere vriend.. bedoel, die kende ik toen al ruim 1.5 jaar dus dan lijkt het mij niet meer raar om er gewoon mee naar de kfc te gaan oid

:duh:

Terug
Naar boven