MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.483
Shots fired

• #103.485
Kom net thuis na een klus in Amsterdam ( is al kut ) , loop binnen zit mijn schoonmoeder op de bank ......wie heeft er een touw voor me ?

• #103.486
Beter touw voor je schoonmoeder gebruiken.

• #103.488
Moest in de regen containers trekken

• #103.489
Sta je te lopen op een loopband staat een meisje voorje ook op een loopband te lopen met een t*fus dikke kont in yoga pants trekt ze het ook nog geforceerd omhoog waardoor je die bilspleet ook zag.

Hallooo zo kan ik geen cardio doen

• #103.490
Sta je te lopen op een loopband staat een meisje voorje ook op een loopband te lopen met een t*fus dikke kont in yoga pants trekt ze het ook nog geforceerd omhoog waardoor je die bilspleet ook zag.

jankerd , ik zat laatst op mijn fiets komt mijn vrouw in mijn favoriete slayer shirtje naar onder lopen .van uit het niets werd de hometrainer een heren fiets :P

• #103.491
  • #103.494

Ik zou haar helemaal openscheuren en door de sportschool heen neuken en uiteindelijk een dumbell in haar kut steken.

• #103.495
Tuurlijk. Stoere jongen hoor.

• #103.496
ben onderweg naar huis appt mijn familie mij koop voor ons patatje oorlog. waarbij ik denk.. ik ben op dieet en moet ik nog die snackbar binnengaan die stinkt naar vet. hah, eten ze nog rustig patat thuis en ik eet alleen 200gr kip met water

• #103.497
ben onderweg naar huis appt mijn familie mij koop voor ons patatje oorlog. waarbij ik denk.. ik ben op dieet en moet ik nog die snackbar binnengaan die stinkt naar vet. hah, eten ze nog rustig patat thuis en ik eet alleen 200gr kip met water
in Sudan hebben ze het zelfde dieet :P

• #103.500
Dat lachgaspatronen steeds duurder worden :(.

Terug
Naar boven