- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
denk niet dat ik dan nog zou rondlopen met zo een mooie vriendin![]()
Hmm, daar heb je een punt. Voor je innerlijk zal ze er zeker niet zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk niet dat ik dan nog zou rondlopen met zo een mooie vriendin![]()

Hmm, daar heb je een punt. Voor je innerlijk zal ze er zeker niet zijn![]()

op die hoeveelheid shit shiet hij waarschijnlijk blanksDan zou de grond wel een stuk vruchtbaarder zijn geworden in de tuin van de buurman![]()
Dat wordt een getouwtrek op de bankKom net thuis na een klus in Amsterdam ( is al kut ) , loop binnen zit mijn schoonmoeder op de bank ......wie heeft er een touw voor me ?
jankerd , ik zat laatst op mijn fiets komt mijn vrouw in mijn favoriete slayer shirtje naar onder lopen .van uit het niets werd de hometrainer een heren fietsSta je te lopen op een loopband staat een meisje voorje ook op een loopband te lopen met een t*fus dikke kont in yoga pants trekt ze het ook nog geforceerd omhoog waardoor je die bilspleet ook zag.
Hallooo zo kan ik geen cardio doen

Samen verder gefietst?jankerd , ik zat laatst op mijn fiets komt mijn vrouw in mijn favoriete slayer shirtje naar onder lopen .van uit het niets werd de hometrainer een heren fiets![]()
ja de tour de sjans

that's my boy
Sta je te lopen op een loopband staat een meisje voorje ook op een loopband te lopen met een t*fus dikke kont in yoga pants trekt ze het ook nog geforceerd omhoog waardoor je die bilspleet ook zag.
Hallooo zo kan ik geen cardio doen
in Sudan hebben ze het zelfde dieetben onderweg naar huis appt mijn familie mij koop voor ons patatje oorlog. waarbij ik denk.. ik ben op dieet en moet ik nog die snackbar binnengaan die stinkt naar vet. hah, eten ze nog rustig patat thuis en ik eet alleen 200gr kip met water

op die hoeveelheid shit shiet hij waarschijnlijk blanks