XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.981
Ik oefen op de kermis :eyebrow:

IMG_20190212_201801.jpg
Kon je nog wel lopen?

• #122.986
Haha. De eis was z'n romp; als ik 30 cm hoger had gemikt waren er 4 v.d. 5 door z'n kop gegaan. Het moet overigens wel heel bont zijn wanneer ik als technisch officier van de Luchtmacht daadwerkelijk in de praktijk voor het echie moet gaan schieten. Er zijn militairen voor wie dit core business is.

De dag dat een officier van de luchtmacht met een CBRN masker in het echie moet schieten maakt het ook geen hol uit wat je raakt, als het zo ver komt is echt iedereen al dood :roflol:

• #122.987
  • #122.989
5 schoten op je kogelwerend vest ben je ook echt wel eventjes buiten gevecht.

Hangt ook van caliber en soort van vest af.

9 mm op kevlar dat zal je voelen ja. 5.56 en 7.62 gaat los door een kevlar vest.

9 mm op keramische platen ga je niet te veel van voelen.

• #122.991
Meid die 2 zetels achter me zit op de trein liet net knalharde scheet omdat ze volgens mij dacht dat de wagon leeg was :roflol:
Ik probeer mijn gegniffel in te houden maar goed lukt het niet.

• #122.996
Meid die 2 zetels achter me zit op de trein liet net knalharde scheet omdat ze volgens mij dacht dat de wagon leeg was :roflol:
Ik probeer mijn gegniffel in te houden maar goed lukt het niet.
Ik zou denken 'dat kan ik beter'. Met die shitload aan eiwitten kan ik iedereen onder de tafel krijgen als ik wil. :P

• #122.998
  • #123.000
En was je erheen gelopen met de pickupline "hey zin in een fart contest?".:eyebrow:
Haha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig. ;)
Het boeit trouwens toch niet, want zoals sommigen al op is gevallen ben ik mij aan het bekeren tot de islam. Dan kan ik er snel een einde aan maken en word ik verwelkomd door een shitload aan maagden. #heaven

Terug
Naar boven