AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Haha. De eis was z'n romp; als ik 30 cm hoger had gemikt waren er 4 v.d. 5 door z'n kop gegaan. Het moet overigens wel heel bont zijn wanneer ik als technisch officier van de Luchtmacht daadwerkelijk in de praktijk voor het echie moet gaan schieten. Er zijn militairen voor wie dit core business is.

De dag dat een officier van de luchtmacht met een CBRN masker in het echie moet schieten maakt het ook geen hol uit wat je raakt, als het zo ver komt is echt iedereen al dood :roflol:
 
Core business militairen schieten ook eerst op center mass. Nadien pas een headshot. Tenzij de SF mss.

5 schoten op je kogelwerend vest ben je ook echt wel eventjes buiten gevecht.
 
5 schoten op je kogelwerend vest ben je ook echt wel eventjes buiten gevecht.

Hangt ook van caliber en soort van vest af.

9 mm op kevlar dat zal je voelen ja. 5.56 en 7.62 gaat los door een kevlar vest.

9 mm op keramische platen ga je niet te veel van voelen.
 
Meid die 2 zetels achter me zit op de trein liet net knalharde scheet omdat ze volgens mij dacht dat de wagon leeg was :roflol:
Ik probeer mijn gegniffel in te houden maar goed lukt het niet.
 
Lekker vroeg in de gym zijn :clap: (voor mij toch :emo:)

IMG_20190213_092841.jpg
 
Ik schoot trouwens met een Glock 17. 1x per jaar moeten we schieten, maar ik had al 3 jaar niet geschoten. :P
Glock-17-9mm_main-1.jpg

Playmobiel leger
 
Meid die 2 zetels achter me zit op de trein liet net knalharde scheet omdat ze volgens mij dacht dat de wagon leeg was :roflol:
Ik probeer mijn gegniffel in te houden maar goed lukt het niet.
Ik zou denken 'dat kan ik beter'. Met die shitload aan eiwitten kan ik iedereen onder de tafel krijgen als ik wil. :P
 
Playmobiel leger
Hier in de hangaar staat nog wat mooier spul:
apache-op-de-grond.jpg

In b4 'die foto is toch niet in de hangaar genomen'. Foto's maken en verspreiden is hier niet toegestaan.
 
En was je erheen gelopen met de pickupline "hey zin in een fart contest?".:eyebrow:
Haha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig. ;)
Het boeit trouwens toch niet, want zoals sommigen al op is gevallen ben ik mij aan het bekeren tot de islam. Dan kan ik er snel een einde aan maken en word ik verwelkomd door een shitload aan maagden. #heaven
 
Back
Naar boven