XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.002
  • #123.003
Hier in de hangaar staat nog wat mooier spul:
apache-op-de-grond.jpg

In b4 'die foto is toch niet in de hangaar genomen'. Foto's maken en verspreiden is hier niet toegestaan.

Nee klopt toen ik straaljagers ging filmen op Leeuwarden vliegbasis waren ze ook niet erg blij met me.

• #123.004
Haha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig. ;)
Het boeit trouwens toch niet, want zoals sommigen al op is gevallen ben ik mij aan het bekeren tot de islam. Dan kan ik er snel een einde aan maken en word ik verwelkomd door een shitload aan maagden. #heaven

Moet je met izzy afspreken hij valt ook op jong. Net zoals moslims toch?

• #123.005
Was het een joke of ga jij je echt bekeren, zo Ja hou die bomgordel thuis voor de meet in ieder geval.

• #123.006
Haha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig. ;)
Het boeit trouwens toch niet, want zoals sommigen al op is gevallen ben ik mij aan het bekeren tot de islam. Dan kan ik er snel een einde aan maken en word ik verwelkomd door een shitload aan maagden. #heaven
Oh gosh

• #123.008
Angus of anus?

• #123.009
Ondanks dat wij nooit iets doen met Valentijn vanochtend opeens door @Punjab verrast met super mooie diamanten oorbellen :heart:

Aan de andere kant voel ik me wel wat lullig omdat ik niets voor hem heb gehaald :sad:

• #123.011
Ondanks dat wij nooit iets doen met Valentijn vanochtend opeens door @Punjab verrast met super mooie diamanten oorbellen :heart:

Aan de andere kant voel ik me wel wat lullig omdat ik niets voor hem heb gehaald :sad:
Kan je nog meer schitteren meis haha ...je heb wat goed te maken vanaaf :heart:

• #123.015
  • #123.016
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #123.017
@RaceRookie Valentijnsdag is voor mij een dag om te laten zien dat ik haar dankbaar ben voor wat ze voor me doet. Hotelovernachting, diner, cadeaus, etc.
Wat ik hier voor terug krijg? Niks... In die zin, dit is iets dat ik terug doe voor haar, dus kan het niet nog een keer weer andersom natuurlijk, anders blijf je bezig. Het hele jaar word er voor me gekookt, gewassen en er voor gezorgd dat ik kan trainen, zonder me zorgen te hoeven maken over mijn dochter of "thuis". Is dat dan te veel?

En ja, het maakt mijn dag goed om dat te kunnen doen.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #123.018
Ik schoot trouwens met een Glock 17. 1x per jaar moeten we schieten, maar ik had al 3 jaar niet geschoten. :P

In mijn trip naar Amerika heb ik zo 1 gehuurd.
Pfff het eerste schot was wel even wennen. Had dit nog niet eerder gehoord. Zelfs de pump action shotgun was een klappertjes pistool vergeleken hierbij.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #123.019
@RaceRookie Valentijnsdag is voor mij een dag om te laten zien dat ik haar dankbaar ben voor wat ze voor me doet. Hotelovernachting, diner, cadeaus, etc.
Wat ik hier voor terug krijg? Niks... In die zin, dit is iets dat ik terug doe voor haar, dus kan het niet nog een keer weer andersom natuurlijk, anders blijf je bezig. Het hele jaar word er voor me gekookt, gewassen en er voor gezorgd dat ik kan trainen, zonder me zorgen te hoeven maken over mijn dochter of "thuis". Is dat dan te veel?

En ja, het maakt mijn dag goed om dat te kunnen doen.

Zou je dan niet iets vaker dan alleen met valentijnsdag iets voor haar doen?

• #123.020
In mijn trip naar Amerika heb ik zo 1 gehuurd.
Pfff het eerste schot was wel even wennen. Had dit nog niet eerder gehoord. Zelfs de pump action shotgun was een klappertjes pistool vergeleken hierbij.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

lijkt me 5.56. Wennen aan het geluid of de terugslag? Terugslag valt wel mee bij 5.56.

Terug
Naar boven