BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
@Killy all over again
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig.
Het boeit trouwens toch niet, want zoals sommigen al op is gevallen ben ik mij aan het bekeren tot de islam. Dan kan ik er snel een einde aan maken en word ik verwelkomd door een shitload aan maagden. #heaven

Hier in de hangaar staat nog wat mooier spul:
![]()
In b4 'die foto is toch niet in de hangaar genomen'. Foto's maken en verspreiden is hier niet toegestaan.
Haha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig.
Het boeit trouwens toch niet, want zoals sommigen al op is gevallen ben ik mij aan het bekeren tot de islam. Dan kan ik er snel een einde aan maken en word ik verwelkomd door een shitload aan maagden. #heaven
Oh goshHaha; ik wil niet mijn leven lang maagd blijven, dus lijkt me niet handig.

Waaaaa, wat lief!! Boyfriend Points voor Pun!Ondanks dat wij nooit iets doen met Valentijn vanochtend opeens door @Punjab verrast met super mooie diamanten oorbellen
Aan de andere kant voel ik me wel wat lullig omdat ik niets voor hem heb gehaald

Kan je nog meer schitteren meis haha ...je heb wat goed te maken vanaafOndanks dat wij nooit iets doen met Valentijn vanochtend opeens door @Punjab verrast met super mooie diamanten oorbellen
Aan de andere kant voel ik me wel wat lullig omdat ik niets voor hem heb gehaald

Ondanks dat wij nooit iets doen met Valentijn vanochtend opeens door @Punjab verrast met super mooie diamanten oorbellen

Ondanks dat wij nooit iets doen met Valentijn vanochtend opeens door @Punjab verrast met super mooie diamanten oorbellen
De keerzijde van valentijnsdag. Wat gekregen? Nu moet ik ook wat kopen of doen...Aan de andere kant voel ik me wel wat lullig omdat ik niets voor hem heb gehaald![]()

De keerzijde van valentijnsdag. Wat gekregen? Nu moet ik ook wat kopen of doen...![]()
Zo zit ik niet in elkaar gelukkig en dat heb ik vrij snel uit het koppie gepraat. @HillR geeft me immers al zoveel 
Ik schoot trouwens met een Glock 17. 1x per jaar moeten we schieten, maar ik had al 3 jaar niet geschoten.![]()
@RaceRookie Valentijnsdag is voor mij een dag om te laten zien dat ik haar dankbaar ben voor wat ze voor me doet. Hotelovernachting, diner, cadeaus, etc.
Wat ik hier voor terug krijg? Niks... In die zin, dit is iets dat ik terug doe voor haar, dus kan het niet nog een keer weer andersom natuurlijk, anders blijf je bezig. Het hele jaar word er voor me gekookt, gewassen en er voor gezorgd dat ik kan trainen, zonder me zorgen te hoeven maken over mijn dochter of "thuis". Is dat dan te veel?
En ja, het maakt mijn dag goed om dat te kunnen doen.
In mijn trip naar Amerika heb ik zo 1 gehuurd.
Pfff het eerste schot was wel even wennen. Had dit nog niet eerder gehoord. Zelfs de pump action shotgun was een klappertjes pistool vergeleken hierbij.
[afbeelding niet meer beschikbaar]