hoe kan je als je 0 euro verdient, 25% inkomensbelasting betalen?
belgen...
En waarom kan dat niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe kan je als je 0 euro verdient, 25% inkomensbelasting betalen?
belgen...
Breng pizza mee.
Ook de speciale cuvees?Untappd is een app om bier mee te beoordelen
Maar de bierwinkel heeft ook 3 fonteinen, alleen niet voor die prijzen die ik op je foto zag.
schuift doos tissues richting @Galen . Kan er zelf niet om huilen , doet mijn accountant wel voor meZodra je wat meer verdient valt dat niet mee. Dan betaal je over iedere extra euro die je verdient 51,75%. Dat is echt janken.
25% korting maar

nee ieje dan?
Drie dagen alcohol vrij.
Drie dagen alcohol vrij.
Grapje, twee dagen.
En dit hoort in een ander topic.

Nu heeft hij "3 Fonteinen Oude Geuze Cuvée Armand & Gaston (season 17l18) Blend No. 66" staan. 37,5cl voor 13,50 geloof ik. Aanbod wisselt.
Wow was hier de prijs voor een 75cl...Nu heeft hij "3 Fonteinen Oude Geuze Cuvée Armand & Gaston (season 17l18) Blend No. 66" staan. 37,5cl voor 13,50 geloof ik. Aanbod wisselt.
Prima kan saik dan nu unbanned worden? @Galen @Sanca MagniOké, bedankt voor alle positieve berichtjes.
Laten we er verder dan ook maar over ophouden, wilde enkel en mijn kant van het verhaal (en wat er echt gezegd was) delen. Laten we het vergeten.![]()
Mijn loon (defensie) valt onder bijzonder belastingtarief van 57,7% dus het kan nog erger.Zodra je wat meer verdient valt dat niet mee. Dan betaal je over iedere extra euro die je verdient 51,75%. Dat is echt janken.

Serieus? *check z'n loonstrook*Mijn loon (defensie) valt onder bijzonder belastingtarief van 57,7% dus het kan nog erger.![]()