Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #128.141
Sorry hoor maar volgens mij is dit helemaal uit zijn verband getrokken. Misschien heeft Saik jouw 'grapje' ook wel letterlijk genomen.

Vond je een toffe gast maar ik vind dat je je nu echt aanstelt.

Screenshot_20190710-215753_Chrome.jpg

Nu neem jij misschien weer een grapje te letterlijk.

• #128.144
Serieus? *check z'n loonstrook*
Ik mag niet klagen en heb m'n werk niet voor het geld gekozen, maar buiten Defensie kun ik (en jij waarschijnlijk ook) gemakkelijk veel meer verdienen. Werken bij Defensie heeft echter ook genoeg voordelen en het werk is leuk en gevarieerd. Ik heb best veel vrijheid en ontwikkelingsmogelijkheden. Studiefaciliteiten zijn ook niet slecht. :)
upload_2019-7-10_22-10-36.png

• Like
Waarderingen: BB_
  • #128.148
  • #128.150
Dat is loonheffing bijzonder tarief. Dat is iets wezenlijk anders dan regulier tarief. Bijzonder tarief wordt toegepast op eenmalige uitkeringen zoals bonussen en dergelijke.

• #128.151
Sorry hoor maar imo ga je nu ook te ver door alles openbaar te maken.

En is dit alles? Imo is er niets aan de hand. Er wordt vaak gezegd dat men elkaar irl wel even wil meeten enz.

Pfff triest gedoe
@pat82 Ik hoef hierover geen karma berichten met wat hij wel of niet stuurt.
Het hele forum staat er al vol mee.

• #128.152
  • #128.153
Laat ons nu maar allemaal verder gaan met ons leven, genoeg drama voor eventjes.

• #128.154
Het gaat niet eens om dit " voorval" maar hoe jullie constant reageren overal.
Alles overal 1000X vermelden.
Nu weer karma sturen .

Het hele forum staat er vol mee..Hou gewoon op.

• #128.155
  • #128.156
Met 24 uur per week (op iets hoger dan het minimumloon) houd ik ongeveer 1800 netto pm over. Dankzij goede uitkienerij met cijfertjes, toeslagen, kwijtscheldingen én de meest uitgebreide collectieve verzekering die mogelijk is (via de gemeente). Enorm zuinig in mijn lasten, dus kan eten wat ik wil (financieel gezien, niet qua calorieën haha) en kan 2 a 3 keer pj op vakantie. Mijn dochter een goede spaarpot voor later: ik ben tevreden.

• #128.157
Met 24 uur per week (op iets hoger dan het minimumloon) houd ik ongeveer 1800 netto pm over. Dankzij goede uitkienerij met cijfertjes, toeslagen, kwijtscheldingen én de meest uitgebreide collectieve verzekering die mogelijk is (via de gemeente). Enorm zuinig in mijn lasten, dus kan eten wat ik wil (financieel gezien, niet qua calorieën haha) en kan 2 a 3 keer pj op vakantie. Mijn dochter een goede spaarpot voor later: ik ben tevreden.

Mijn telefoon voegde de citaten niet bij...was nog bedoeld voor het salaris gedeelte natuurlijk;)

• #128.158
Mag mezelf niet verdedigen dus, je kent het hele verhaal niet eens dus dan kan je ook niet oordelen. Dat is pas triest.
Ik spreek Saik net en hij snapt er niks van. Het was allemaal een grote grap. Beetje kinderachtig dat jullie dan meteen de angsthaas spelen. Er wordt wel vaker gedreigd hier, maar het is DBB maar.

• #128.160
Screenshot_20190710-230637_Instagram.jpg

Terug
Naar boven