- Waardering
- 6.426
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ons nu maar allemaal verder gaan met ons leven, genoeg drama voor eventjes.
Kun je a.u.b. stoppen met stoken? Ik had nooit excuses moeten aanbieden. Ik maak duidelijk een grap in een topic vol grappen en 'daar ging het fout'? Vervolgens wordt er met echt geweld gedreigd en dan niet eens direct naar mij maar via via. Er is bovendien wel meer gezegd wat echt niet door de beugel kan en ik hier niet ga delen.

Gewoon om een idee te krijgen.
Wat is zo een standaard netto loon in Nederland?
Leuke dag om af te sluiten!
Daar moet normaal toch een sociaal systeem in gang komen? Wat was jullie loonsverhoging nationaal dan?een modaal salaris haalt een groot deel van werkend Nederland niet,
ik denk dat er in Nederland een hele grote groep werkende mensen zijn die van hun salaris net niet rond kunnen komen ,
je blijft in leven maar dan heb je er ook alles mee gezegd ,gaaf land (uitspraak van onze MP, alias de leugenaar en stiekeme janet )
Leuke dag om af te sluiten!
No
Daar moet normaal toch een sociaal systeem in gang komen? Wat was jullie loonsverhoging nationaal dan?
Wat is een zzp'er?sociaal zijn we in Nederland alleen voor "zielige"mensen ,wil je wel werken en heb je een niet al te hoge opleiding dan ben je veroordeelt tot een leven rond of net boven het minimum ,
evenals veel veel zzp'rs ,alleen door geen pensioen op te bouwen en geen verzekering af te sluiten kun je een beetje leven ,tot dat je van de steiger afvalt ...
dan kun je voor de rest van je leven naar de voedselbank

ik denk dat er in Nederland een hele grote groep werkende mensen zijn die van hun salaris net niet rond kunnen komen ,
je blijft in leven maar dan heb je er ook alles mee gezegd ,gaaf land (uitspraak van onze MP, alias de leugenaar en stiekeme janet )
Wat is die bonusstap