MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #128.166
Screenshot_20190710-230637_Instagram.jpg
Kun je a.u.b. stoppen met stoken? Ik had nooit excuses moeten aanbieden. Ik maak duidelijk een grap in een topic vol grappen en 'daar ging het fout'? Vervolgens wordt er met echt geweld gedreigd en dan niet eens direct naar mij maar via via. Er is bovendien wel meer gezegd wat echt niet door de beugel kan en ik hier niet ga delen.

Er zijn dingen gezegd die simpelweg niet kunnen en nu achteraf iets goed proberen te lullen is mosterd na de maaltijd. Gedane zaken nemen geen keer. :mad:

Laatst bewerkt:
  • #128.167
...

Laatst bewerkt:
  • #128.168
Gewoon om een idee te krijgen.
Wat is zo een standaard netto loon in Nederland?

ik denk dat er in Nederland een hele grote groep werkende mensen zijn die van hun salaris net niet rond kunnen komen ,

je blijft in leven maar dan heb je er ook alles mee gezegd ,gaaf land (uitspraak van onze MP, alias de leugenaar en stiekeme janet )

• #128.169
Leuke dag om af te sluiten!
No
een modaal salaris haalt een groot deel van werkend Nederland niet,

ik denk dat er in Nederland een hele grote groep werkende mensen zijn die van hun salaris net niet rond kunnen komen ,

je blijft in leven maar dan heb je er ook alles mee gezegd ,gaaf land (uitspraak van onze MP, alias de leugenaar en stiekeme janet )
Daar moet normaal toch een sociaal systeem in gang komen? Wat was jullie loonsverhoging nationaal dan?

• #128.170
Leuke dag om af te sluiten!
No

Daar moet normaal toch een sociaal systeem in gang komen? Wat was jullie loonsverhoging nationaal dan?

sociaal zijn we in Nederland alleen voor "zielige"mensen ,wil je wel werken en heb je een niet al te hoge opleiding dan ben je veroordeelt tot een leven rond of net boven het minimum ,

evenals veel veel zzp'rs ,alleen door geen pensioen op te bouwen en geen verzekering af te sluiten kun je een beetje leven ,tot dat je van de steiger afvalt ...

dan kun je voor de rest van je leven naar de voedselbank

• Like
Waarderingen: BB_
  • #128.171
sociaal zijn we in Nederland alleen voor "zielige"mensen ,wil je wel werken en heb je een niet al te hoge opleiding dan ben je veroordeelt tot een leven rond of net boven het minimum ,

evenals veel veel zzp'rs ,alleen door geen pensioen op te bouwen en geen verzekering af te sluiten kun je een beetje leven ,tot dat je van de steiger afvalt ...

dan kun je voor de rest van je leven naar de voedselbank
Wat is een zzp'er?
Crap ik moet door gaan werken.
Of morgen geen eten...

• #128.173
Laatste werkdag hier, kunnen we niet nog een dag verder rellen?

• #128.174
Jezus wat een niveau weer zeg hé.... Alsof ik thuis aan de eettafel zit :loony:
Sommige nemen het www toch echt net een tikkeltje te serieus imo.

Wat vandaag mijn dag goed maakt / wat heeft mijn dag verpest? *
Vanmiddag zakelijke, maar zeer vriendschappelijke meeting in de stad... lopen over het algemeen goed uit de hand :eating::bierbang:

#dekaterkomtlater

:coffee:

*doorhalen wat niet van toepassing is

• #128.175
Nou, iedereen is weer vriendjes. Iedereen weer welkom. Graag 21 december in de agenda zetten allemaal :P

• #128.176

En dit is altijd al zo geweest.

Mensen met veel en mensen met weinig. Mensen die veel verdienen en weinig uitgeven, en mensen die weinig verdienen en toch veel uitgeven en alles er tussenin.

Toch verbaas ik mij er over dat een wijk verderop in de huurhuizen standaard grotere televisies aan de muur hangen, mensen blijkbaar wel geld hebben om te roken, nieuwe iPhones en de kinderen uit de klas van mijn dochters met het minste geld hebben standaard als eerste de duurste hypes mee naar school.

Waar het voor sommigen echt ‘hard voor weinig’ is, zie ik toch ook heel veel mensen die niet met geld kunnen omgaan, die zouden ookals ze veel verdienen arm blijven.

• #128.177
Maar verder laatste werkdag voor de vakantie! (Yay)

• #128.178
Eindelijk berts geheim ontdekt

Screenshot_20190711-105558_Facebook.jpg

Terug
Naar boven