AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.532
Ik squat ook niet laag genoeg. Mijn knie wil dat echt niet. En ook nog eens te licht. En nu?

• #132.534
Ik squat ook niet laag genoeg. Mijn knie wil dat echt niet. En ook nog eens te licht. En nu?

Ik denk dat jij een @natty87 de hele rel hebben gemist van Leroy kakiay.
Zijn hele innerlijk van hem en ze familie is zo verkeerd. Dat ze een muur om zich zelf heen hebben gebouwd en totaal niet meer de realiteit inzien.

• #132.537
Ik denk dat jij een @natty87 de hele rel hebben gemist van Leroy kakiay.
Zijn hele innerlijk van hem en ze familie is zo verkeerd. Dat ze een muur om zich zelf heen hebben gebouwd en totaal niet meer de realiteit inzien.
Nee.

Genoeg meegekregen ook hier.
Moet mijn mening daardoor anders worden?

Laatst bewerkt:
  • #132.539
Ken hele Leroy niet. Maar hij heeft behoorlijk wat macht voor iemand waar zulke waardeoordelen aan worden gehangen. Doet mij afvragen of hij er net zo mee bezig is als de mensen hier. Eenmaal, recentelijk, op zijn instagram gekeken en zag eruit alsof die doet wat hij leuk vindt.

• #132.540
Ben je een heameau. Vooral omdat je Squat en dat de gayste oefening ooit is. Je gaat letterlijk zitten alsof je op een dildo gaat zitten. Nee wij ingeoliede, gebruinde, geschoren mannen in string vinden dit maar niks.

#teamkapotteknieen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven