- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Nee.
Genoeg meegekregen ook hier.
Moet mijn mening daardoor anders worden?
bruh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.
Genoeg meegekregen ook hier.
Moet mijn mening daardoor anders worden?
Ik snap er ook de ballen meer vanKan iemand een samenvatting geven van de afgelopen pagina’s? Snap er echt niks meer van!
Niks gemist hoor. Same as always.Kan iemand een samenvatting geven van de afgelopen pagina’s? Snap er echt niks meer van!
Kan iemand een samenvatting geven van de afgelopen pagina’s? Snap er echt niks meer van!
Brb verhuizenLijkt mij gezellig! Ik woon in Groningen. Stuur mij gerust een DM, de koffie staat altijd klaar!
Een naturel bodybuilder die in Huizen woont.who the hell is Leroy kakki ? Zit ik hier in het topic ''Big black brother'' ?
Volgens @EigenWereld , die zelf geen foto's van zichzelf durft te posten maar volgens mij moddervet is en er niet uitziet alsof hij traint, is mijn fysiek beschamend.
Trek je er niets van aan, je weet zelf ook dat je een prachtig fysiek hebt! Topper ben je
Verder begrijp ik de haat rondom Leroy wel, bescheidenheid zou hem goed staan. Maar om nou zoveel energie te steken in het zwart maken van hem op sociale media... kijk gewoon de andere kant op. Ik denk dat er gewoon een hoop jaloezie is omdat het hem wel lukt om zoveel aandacht te krijgen.

Trek je er niets van aan, je weet zelf ook dat je een prachtig fysiek hebt! Topper ben je
Verder begrijp ik de haat rondom Leroy wel, bescheidenheid zou hem goed staan. Maar om nou zoveel energie te steken in het zwart maken van hem op sociale media... kijk gewoon de andere kant op. Ik denk dat er gewoon een hoop jaloezie is omdat het hem wel lukt om zoveel aandacht te krijgen.
Ik denk wel eens. Was ik maar Leroy. Was ik maar 1.40. Had ik maar een rattenkop(in b4 heb je ook). Was ik maar true natty. Dan kreeg ik tenminste aandacht.
Nogmaals mijn fysiek is gewoon bekend en in mijn log staat gewoon mijn insta, etcVolgens @EigenWereld , die zelf geen foto's van zichzelf durft te posten maar volgens mij moddervet is en er niet uitziet alsof hij traint, is mijn fysiek beschamend.
Het ging mij erom dat hij zat op te scheppen en dan niet eens de basis dingen kan als op diepte squaten en naar de commando's luisteren. Toen noemde Leroy mij een internet thoughguy en zei ik dat ik op elke wedstrijd vrij aanspreekbaar ben waarop hij zijn keutel in trok. Dus nu is het wel sport om hem te trollen. Blijkbaar is het huidige DBB een beetje gay geworden en doe we nog alleen aan positiviteit.Trek je er niets van aan, je weet zelf ook dat je een prachtig fysiek hebt! Topper ben je
Wat is je insta?Nogmaals mijn fysiek is gewoon bekend en in mijn log staat gewoon mijn insta, etc![]()
Cxmpie
Het episch topic waarmee het allemaal begon
#bodypositivityNogmaals mijn fysiek is gewoon bekend en in mijn log staat gewoon mijn insta, etc
Daarbij begon jij over fysiek, dus dan beoordeel ik jouw niet natty fysiek natuurlijk graag. Dat je dan onzeker word kan ik niks aan doen?
Het ging mij erom dat hij zat op te scheppen en dan niet eens de basis dingen kan als op diepte squaten en naar de commando's luisteren. Toen noemde Leroy mij een internet thoughguy en zei ik dat ik op elke wedstrijd vrij aanspreekbaar ben waarop hij zijn keutel in trok. Dus nu is het wel sport om hem te trollen. Blijkbaar is het huidige DBB een beetje gay geworden en doe we nog alleen aan positiviteit.