Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.561
:roflol: Kom je hier nog steeds mee weg in 2019? Zijn er nog mensen die hier intrappen? :roflol:

• #132.562
Over jou valt ook genoeg te zeggen. Over mij ook. Wijvengedrag. Dit forum lijkt tegenwoordig wel de Libelle voor mannen, waar de vrouwen de echte alfa’s zijn.

Je bent goed aan het whiteknighten, komt het omdat je zelf ook 1.40 bent?

• #132.567
5e schoolweek, heb al 2 nummers gefixt. Geile Turk en een geile Colombiaan

• #132.570
  • #132.572
  • #132.573
  • #132.574
Nogmaals mijn fysiek is gewoon bekend en in mijn log staat gewoon mijn insta, etc :roflol:

Daarbij begon jij over fysiek, dus dan beoordeel ik jouw niet natty fysiek natuurlijk graag. Dat je dan onzeker word kan ik niks aan doen?

Het ging mij erom dat hij zat op te scheppen en dan niet eens de basis dingen kan als op diepte squaten en naar de commando's luisteren. Toen noemde Leroy mij een internet thoughguy en zei ik dat ik op elke wedstrijd vrij aanspreekbaar ben waarop hij zijn keutel in trok. Dus nu is het wel sport om hem te trollen. Blijkbaar is het huidige DBB een beetje gay geworden en doe we nog alleen aan positiviteit.

Persoonlijke fittie, prima. Maar het lullen achter zijn rug om en terug vallen op dingen van jaren geleden is tja..vul het maar in. Ben ook van het trollen hoor en alles behalve heilig. Maar laten we dat doen bij iemand die hier wel actief is?

• #132.575
Persoonlijke fittie, prima. Maar het lullen achter zijn rug om en terug vallen op dingen van jaren geleden is tja..vul het maar in. Ben ook van het trollen hoor en alles behalve heilig. Maar laten we dat doen bij iemand die hier wel actief is?
Gezien zijn geschiedenis hier is die al vaker kapot getrolled. Een paar opmerkingen vanuit mij veranderen daar weinig aan. Maar duidelijk dat niemand van de oude garde meer actief is en deze kan waarderen. DBB is een beetje dood .

• #132.577
Goed punt. Ik heb in het verleden mensen toch dikwijls afgebrand op technisch vlak c.q. incompetente gedragingen, maar vrijwel altijd tegen diegene en anders in een topic waar diegene actief in was. Meestal in zijn of haar eigen log en/of filmpjes topic.

Dat Leroy kennelijk iemand was die andere kon opnaaien terwijl die zelf quarter squats maakt(e) is voldoende aanleiding om hem af te branden. Tot op de grond. Maar het heeft weinig zin als die zelf hier niet komt. Dan is het de ene pixel tegen de andere. Terwijl er nog genoeg valt af te branden hier op actieve leden.

• #132.578
Gezien zijn geschiedenis hier is die al vaker kapot getrolled. Een paar opmerkingen vanuit mij veranderen daar weinig aan. Maar duidelijk dat niemand van de oude garde meer actief is en deze kan waarderen. DBB is een beetje dood .

Die tijd was ik hier ook actief. Dbb is niet dood maar gaat gewoon verder.

• #132.580
Maar irl had je stompen te pakken

Terug
Naar boven