- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over jou valt ook genoeg te zeggen. Over mij ook. Wijvengedrag. Dit forum lijkt tegenwoordig wel de Libelle voor mannen, waar de vrouwen de echte alfa’s zijn.
...
Ben je ergens onzeker over?Je bent goed aan het whiteknighten, komt het omdat je zelf ook 1.40 bent?
Klein foutje bij je laatste post.
Mijn pielemuis
Deel broer5e schoolweek, heb al 2 nummers gefixt. Geile Turk en een geile Colombiaan
Hah, ik deel niks.
Ik dacht dat je op vrouwen viel.5e schoolweek, heb al 2 nummers gefixt. Geile Turk en een geile Colombiaan
5e schoolweek, heb al 2 nummers gefixt. Geile Turk en een geile Colombiaan
Een Italiaan bij mij op het werk noemt een Belgische vrouw gewoon een Belgse.@dreamy1 is dus eindelijk uit de kast ..
TurkSE & ColombiaanSE broeder .. maar goed , de NL taal is bij niet westerse personen altijd een dingetje
Zolang je grote armen hebt wordt alles makkelijker@dreamy1 is dus eindelijk uit de kast ..
TurkSE & ColombiaanSE broeder .. maar goed , de NL taal is bij niet westerse personen altijd een dingetje
Nogmaals mijn fysiek is gewoon bekend en in mijn log staat gewoon mijn insta, etc
Daarbij begon jij over fysiek, dus dan beoordeel ik jouw niet natty fysiek natuurlijk graag. Dat je dan onzeker word kan ik niks aan doen?
Het ging mij erom dat hij zat op te scheppen en dan niet eens de basis dingen kan als op diepte squaten en naar de commando's luisteren. Toen noemde Leroy mij een internet thoughguy en zei ik dat ik op elke wedstrijd vrij aanspreekbaar ben waarop hij zijn keutel in trok. Dus nu is het wel sport om hem te trollen. Blijkbaar is het huidige DBB een beetje gay geworden en doe we nog alleen aan positiviteit.
Gezien zijn geschiedenis hier is die al vaker kapot getrolled. Een paar opmerkingen vanuit mij veranderen daar weinig aan. Maar duidelijk dat niemand van de oude garde meer actief is en deze kan waarderen. DBB is een beetje dood .Persoonlijke fittie, prima. Maar het lullen achter zijn rug om en terug vallen op dingen van jaren geleden is tja..vul het maar in. Ben ook van het trollen hoor en alles behalve heilig. Maar laten we dat doen bij iemand die hier wel actief is?
Je bent goed aan het whiteknighten, komt het omdat je zelf ook 1.40 bent?
Goed punt. Ik heb in het verleden mensen toch dikwijls afgebrand op technisch vlak c.q. incompetente gedragingen, maar vrijwel altijd tegen diegene en anders in een topic waar diegene actief in was. Meestal in zijn of haar eigen log en/of filmpjes topic.Persoonlijke fittie, prima. Maar het lullen achter zijn rug om en terug vallen op dingen van jaren geleden is tja..vul het maar in. Ben ook van het trollen hoor en alles behalve heilig. Maar laten we dat doen bij iemand die hier wel actief is?
Gezien zijn geschiedenis hier is die al vaker kapot getrolled. Een paar opmerkingen vanuit mij veranderen daar weinig aan. Maar duidelijk dat niemand van de oude garde meer actief is en deze kan waarderen. DBB is een beetje dood .
Nee dat komt doordat ik vandaag een egoboost heb gekregen door een 100 kg log lift, clean. Achja, uiteindelijk zijn we allemaal vrauwen.
Maar irl had je stompen te pakkenGezien zijn geschiedenis hier is die al vaker kapot getrolled. Een paar opmerkingen vanuit mij veranderen daar weinig aan. Maar duidelijk dat niemand van de oude garde meer actief is en deze kan waarderen. DBB is een beetje dood .