Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.681
3gn0rg.jpg

• #135.682
Zo. Waar is de popcorn ?

• #135.686
Waar Heb ik gezegd dat racisme voorbij is?
Blanken worden uit hun huizen gejaagd, afgetuigd en zelfs vermoord en jij vind dit goed?
Best wel misselijkmakende gedachtengang heb jij
Ik vind het zo mooi wanneer mensen de situatie in zuid-Afrika als voorbeeld gebruiken. Gefeliciteerd! Je hebt de enige situatie ter wereld gevonden waar witte mensen slachtoffer zijn van racisme. Dat praat natuurlijk alle racisme tegen zwarten meteen goed! Ik zeg niet dat jij dit bedoelt hoor, valt me gewoon op dat het regelmatig wordt gebruikt om racisme tegen POC te weerleggen.

• #135.687
Ik vind het zo mooi wanneer mensen de situatie in zuid-Afrika als voorbeeld gebruiken. Gefeliciteerd! Je hebt de enige situatie ter wereld gevonden waar witte mensen slachtoffer zijn van racisme. Dat praat natuurlijk alle racisme tegen zwarten meteen goed! Ik zeg niet dat jij dit bedoelt hoor, valt me gewoon op dat het regelmatig wordt gebruikt om racisme tegen POC te weerleggen.
Normaal meng ik me nooit met zwart wit shit discussie maar langs beide richtingen wordt altijd hetzelfde gezegd.

• #135.688
En wie ben jij nu weer?

• #135.689
Nu doe je net alsof zwarten vandaag de dag niet naar dezelfde wc mogen als blanken.
Maar het voelt wel alsof donkeren alleen gediscrimineerd kunnen worden en andere rassen niet.

• #135.690
@mitsymo Met wie kom je terug? sheik Rahid? wel 3kg erbij vreten Mits :)

:peachy:

Laatst bewerkt:
  • #135.691
Discriminatie en racisme is de wereld nog lang niet uit. Anderen het recht erover te spreken proberen te ontnemen met drogredenen helpt alleen helemaal niemand verder.

‘Jij kunt niet weten hoe het voelt om donker te zijn’ slaat elk constructief gesprek direct dood. Een ander aanvallen met zijn of haar ‘privileges’ ook. Het leidt tot geen enkele oplossing. Alleen maar meer afstand en gezeik.

In Nederland wordt nog steeds gediscrimineerd. Op allerlei manieren. Een dee van de oplossing ligt in het handhaven van de wet, voor iedereen gelijk. Dat gebeurt momenteel moet waardoor veel mensen ontevreden , boos worden en dan maar zelf oordelen. Dit geldt zowel voor gediscrimineerde mensen als degenen die vinden dat bepaalde groepen wel heel erg oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en andere nogal negatieve statistieken.

Ik schrok er best wel van toen ik er met een collega over sprak. Een donkere kerel, een van de betere collega’s die ik heb. Het deed mij best zeer om zijn verhaal te horen.

Aan de andere kant heb ik de marokkanengangs meegemaakt op zoek naar ‘kankerkaaskoppen’ om te beroven in elkaar te slaan etc. Puur huidskleur gebaseerd. Ik woonde in hun wijkje dus ik was dan blijkbaar niet het gewenste slachtoffer. Schept toch een band als je Ali en zijn 40 neefjes al zo’n honderd vechtpartijen een beetje goede tegenstand biedt.

Kortom; het is allemaal biet zo zwart wit, letterlijk. En om dan een kinderfeest te kiezen om je gevecht over te voeren.... dat is extreem provocerend. Jammer vind ik het. Een terecht punt helemaal op de verkeerde manier aankaarten.

• #135.692
  • #135.697
Kan een admin niet eens een ip ban uitdelen, damn :scold:

• #135.700
Al dat rechtse geneuzel is allemaal prima maar als er een geluid uit de andere hoek komt is het een probleem?

Terug
Naar boven