Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het zo mooi wanneer mensen de situatie in zuid-Afrika als voorbeeld gebruiken. Gefeliciteerd! Je hebt de enige situatie ter wereld gevonden waar witte mensen slachtoffer zijn van racisme. Dat praat natuurlijk alle racisme tegen zwarten meteen goed! Ik zeg niet dat jij dit bedoelt hoor, valt me gewoon op dat het regelmatig wordt gebruikt om racisme tegen POC te weerleggen.Waar Heb ik gezegd dat racisme voorbij is?
Blanken worden uit hun huizen gejaagd, afgetuigd en zelfs vermoord en jij vind dit goed?
Best wel misselijkmakende gedachtengang heb jij
Normaal meng ik me nooit met zwart wit shit discussie maar langs beide richtingen wordt altijd hetzelfde gezegd.Ik vind het zo mooi wanneer mensen de situatie in zuid-Afrika als voorbeeld gebruiken. Gefeliciteerd! Je hebt de enige situatie ter wereld gevonden waar witte mensen slachtoffer zijn van racisme. Dat praat natuurlijk alle racisme tegen zwarten meteen goed! Ik zeg niet dat jij dit bedoelt hoor, valt me gewoon op dat het regelmatig wordt gebruikt om racisme tegen POC te weerleggen.
En wie ben jij nu weer?Ik vind het zo mooi wanneer mensen de situatie in zuid-Afrika als voorbeeld gebruiken. Gefeliciteerd! Je hebt de enige situatie ter wereld gevonden waar witte mensen slachtoffer zijn van racisme. Dat praat natuurlijk alle racisme tegen zwarten meteen goed! Ik zeg niet dat jij dit bedoelt hoor, valt me gewoon op dat het regelmatig wordt gebruikt om racisme tegen POC te weerleggen.
Nu doe je net alsof zwarten vandaag de dag niet naar dezelfde wc mogen als blanken.Ik vind het zo mooi wanneer mensen de situatie in zuid-Afrika als voorbeeld gebruiken. Gefeliciteerd! Je hebt de enige situatie ter wereld gevonden waar witte mensen slachtoffer zijn van racisme. Dat praat natuurlijk alle racisme tegen zwarten meteen goed! Ik zeg niet dat jij dit bedoelt hoor, valt me gewoon op dat het regelmatig wordt gebruikt om racisme tegen POC te weerleggen.

Jip, een gevoel dat jouw vader niet kent.Ben je nou een trotse papa, een goed voorbeeld voor je kinderen? Noem je mij dom, de t*ring hoe onnozel jij bent.
Jouw he

Bijles gehad van een lief meisje

Aan wie? Wat is er gaande?
Ik zie het probleem niet zo als iemand toch besluit anoniem verder te willen en daarom een nieuw account aanmaakt. Is wat anders dan kloontjes om te trollen