MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sta ik net bij de apotheek bij de balie op mijn medicijnen te wachten.
    Komt er een jongen die ik ken uit de sportschool bij de balie naast me staan.
    ‘Ja ik kom naalden halen waarmee ik slagroom kan trekken uit slagroomsoesjes en vervolgens ergens anders in kan spuiten’

    ‘Uh nee, die hebben we niet meneer, sorry’


    Slagroom trekken uit slagroomsoesjes. Jaaaaaaaaaaja :D :roflol:
     
    Sta ik net bij de apotheek bij de balie op mijn medicijnen te wachten.
    Komt er een jongen die ik ken uit de sportschool bij de balie naast me staan.
    ‘Ja ik kom naalden halen waarmee ik slagroom kan trekken uit slagroomsoesjes en vervolgens ergens anders in kan spuiten’

    ‘Uh nee, die hebben we niet meneer, sorry’


    Slagroom trekken uit slagroomsoesjes. Jaaaaaaaaaaja :D :roflol:
    Waarom zou je zo'n kontverhaal verzinnen. :roflol: Zeg je gewoon welke diameter/lengte je nodig hebt en als ze vragen waarvoor dat het privé is.
     
    Laatst bewerkt:
    Waarom zou je zo'n kontverhaal verzinnen. :rolfol: Zeg je gewoon welke diameter/lengte je nodig hebt en als ze vragen waarvoor dat het privé is.

    Lijkt me ook :dumbass: waarom zo’n lulverhaal he...
     
    Wegens een blessure iemand uitgevallen en nu ben ik gevraagd om als loper mee te doen aan de Roparun. Ik heb het lopen niet echt onderhouden, maar stiekem toch best zin in. Roparun is geweldig mooi. :D
     
    Ik zet geen spuit maar kennelijk doet die jongen graag de slagroom onttrekken uit slagroomsoesjes :D
     
    Ik weet niet meer wie hij is op DBB... Maar deze meneer:
    6c5a750fd4e86ea52992fab6365093c9.jpg

    Staat gewoon op Dumpert! En heeft bezoek gekregen van Sylvana :o
     
    Dat ben ik
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Waarom geef je jezelf niet op voor First Dates?
    Of ga salsadansen ofzo.;)

    170 kg DL na een half jaar trainen vind ik trouwens erg netjes.:thumbs:
    Wat is dat?

    180 kg lukte bijna afgelopen Maandag maar mijn vorm was kut dus ik gaf op om een blessure te voorkomen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven