- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Gender studies.Ik ben tenminste wel cum laude afgestudeerd. En dat bedoel ik niet een studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gender studies.Ik ben tenminste wel cum laude afgestudeerd. En dat bedoel ik niet een studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.
Ja ik heb sowieso nooit begrepen wat die opleiding inhoudt.
Het frusterende is nog dat die koekenbakkers wel managers zijn en aan de top van bedrijven staan. Hoop gebakken lucht verkondigen.Ja ik heb sowieso nooit begrepen wat die opleiding inhoudt.
Dat geldt wel voor allerlei sectoren. Als je net niks kunt moet je jezelf op een andere manier laten gelden.Het frusterende is nog dat die koekenbakkers wel managers zijn en aan de top van bedrijven staan. Hoop gebakken lucht verkondigen.
Rechten is ook maar een opleiding snel bladeren volgens de bèta’s uit mijn hoek.Ja ik heb sowieso nooit begrepen wat die opleiding inhoudt.
Je kan overigens ook èn dronken zijn, èn cum laude zijn afgestudeerd in een niet zijnde studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.
Ik ook. Ik had andere prioriteiten. en nog steeds overigens.Ik heb helemaal zitten kutten in mijn opleiding trouwens.
Ik heb slechts hbo gedaan. Begon pas mijn best te doen toen ik ging werken.Ik ook. Ik had andere prioriteiten. en nog steeds overigens.
Bert zijn test komt uit een vialMaakt @Bert niet uit hij heeft een gym waar hij zijn testosteron kwijt kan.![]()
Hey maak je deze grap nou nadat je die van mij hebt afgekraakt.Ik ben tenminste wel cum laude afgestudeerd. En dat bedoel ik niet een studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.

Oh, wat heb jij dan gestudeerd?Ik ben tenminste wel cum laude afgestudeerd. En dat bedoel ik niet een studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.
Circusstudie om clown te worden.
vmbo metaaltechniek jonge
Dat masker staat je goed dus niet afzetten plzzCircusstudie om clown te worden.
Circus and Performance Art | HBO-opleidingen | Fontys Hogescholen te Tilburg | ROC.nl
Besides a wide variety of circus disciplines, attention is paid to clowning, vertical dance, break-dance, and in view of the current developments, mime, movement, performance and object work. Are you dreaming of a career in the dynamic circus world? Fontys School of Performing and Visual Art is...www.roc.nl
Het frusterende is nog dat die koekenbakkers wel managers zijn en aan de top van bedrijven staan. Hoop gebakken lucht verkondigen.
Dat zie je eigenlijk overal, in elke sector wel. De mensen in de hoogste posities en bijbehorend mandaat zijn vaak totaal incapabel.