Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.561
snoeken liggen in de sloot te neuken en volgens een maat van me (duiker) zit de snoekbaars op zijn nesten . tijd om het roofvis materiaal aan de kant te zetten . mogen zij voor veel nakomelingen zorgen ^^ tijd voor maatje karper

• #141.562
20200319_170629.jpg

Deze lag al 6 maand in de garage omdat het plafond te laag is...ok. dan maar in de tuin.
Even moeten nadenken hoe ik deze ga beschermen tegen de regen. Misschien gewoon een zeil van de Action?

• #141.568
Die bij ons is dicht.

Zou bewegende delen ook goed en regelmatig reinigen en insmeren met olie als je hem buiten laat staan.
Dat heb ik net gedaan maar ik merkte dat er wat vuil aan de geleiders was beginnen kleven. Dus ik ga die eens heel goed moeten reinigen en dan opnieuw insmeren. WD40?

• #141.569
Partytent bestellen

• #141.572
Vandaag weer fatsoenlijk kunnen poepen.

• #141.573
Ik heb in 15 jaar tijd als externe consultant in de keuken kunnen kijken bij een groot aantal multinationals, zoals ABN, Rabobank, ING, Aegon, Achmea, Deutsche Bank, maar ook bij verschillende grote overheidsinstanties zoals VWS, BZK, Defensie, etc. Ik heb op alle niveau's intensief geschakeld en gewerkt: strategisch, tactisch en operationeel. Mijn sterke kant is het verbinden van het strategisch met het operationeel niveau, door inrichting op het tactisch niveau. Dit betekent dus dat ik alle details weet van hoe e.e.a. écht verloopt in de praktijk (operationeel niveau) en dit verbind met de algemene richting (strategisch niveau) en inrichting (tactisch niveau). En daar zie je het dus continue misgaan, mensen op strategisch niveau (en dus op de hoogste posities) hebben totaal geen idee van wat er écht speelt in de praktijk en kunnen niet managen vanuit de inhoud, maar puur op proces.

Ik spar dus ontzettend veel met mensen hoog in de boom voor 15 jaar en zie dit, ongeacht de sector, structureel terugkomen. Dit is dus niet gebaseerd op luchtfietserij, maar wat ik in de afgelopen 15 jaar dag in dag uit heb ervaren.
Ik kan je absoluut bijvallen in deze.
Zit vaak als toehoorder of expert bij stuurgroepen en als ik dan advies uitbreng wordt er altijd gevraagd om op proces niveau te adviseren en dan worden net de verkeerde besluiten genomen. Ik neem altijd de vrijheid om dan iets de diepte in te duiken en dan zie je plots een ander besluit gevormd worden.
Het nadeel hiervan is dat ik op vele projecten als data expert wordt gevraagd ergens iets van te vinden.
En ze hebben allemaal een hoge prioriteit natuurlijk. Maar ik vind dit ook leuk en voel me als een vis in het water.

• #141.574
Zie wel dat ze niet gaat vliegen :)
Voorlopig heb ik hem met 2 grote plastiek verpakkingen ( die ik ooit heb gehouden denk ik bij aanschaf van een matras of zo) afgedekt en dat ziet er niet slecht uit als tijdelijke oplossing.
Btw...Mijn vrouw heeft hem nog niet zien staan hihi...

• #141.575
Volg allemaal mijn nieuwe log jongens voor zolang het duurt, ik ben namelijk net zo wispelturig als de coronaberichtgeving

r en r is back

• #141.580
Wist niet dat Wesley Vissers hier zo actief was.

Terug
Naar boven