- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De action is dicht.![]()
Deze lag al 6 maand in de garage omdat het plafond te laag is...ok. dan maar in de tuin.
Even moeten nadenken hoe ik deze ga beschermen tegen de regen. Misschien gewoon een zeil van de Action?
Tot 5 april? Of zijn er dagen dat die open is? In België he.
You little p*nk

Die bij ons is dicht.Tot 5 april? Of zijn er dagen dat die open is? In België he.
Dat heb ik net gedaan maar ik merkte dat er wat vuil aan de geleiders was beginnen kleven. Dus ik ga die eens heel goed moeten reinigen en dan opnieuw insmeren. WD40?Die bij ons is dicht.
Zou bewegende delen ook goed en regelmatig reinigen en insmeren met olie als je hem buiten laat staan.
Hmmm, lijkt wat overkill maar inderdaad geen slecht idee.
Zie wel dat ze niet gaat vliegenHmmm, lijkt wat overkill maar inderdaad geen slecht idee.

Ik kan je absoluut bijvallen in deze.Ik heb in 15 jaar tijd als externe consultant in de keuken kunnen kijken bij een groot aantal multinationals, zoals ABN, Rabobank, ING, Aegon, Achmea, Deutsche Bank, maar ook bij verschillende grote overheidsinstanties zoals VWS, BZK, Defensie, etc. Ik heb op alle niveau's intensief geschakeld en gewerkt: strategisch, tactisch en operationeel. Mijn sterke kant is het verbinden van het strategisch met het operationeel niveau, door inrichting op het tactisch niveau. Dit betekent dus dat ik alle details weet van hoe e.e.a. écht verloopt in de praktijk (operationeel niveau) en dit verbind met de algemene richting (strategisch niveau) en inrichting (tactisch niveau). En daar zie je het dus continue misgaan, mensen op strategisch niveau (en dus op de hoogste posities) hebben totaal geen idee van wat er écht speelt in de praktijk en kunnen niet managen vanuit de inhoud, maar puur op proces.
Ik spar dus ontzettend veel met mensen hoog in de boom voor 15 jaar en zie dit, ongeacht de sector, structureel terugkomen. Dit is dus niet gebaseerd op luchtfietserij, maar wat ik in de afgelopen 15 jaar dag in dag uit heb ervaren.
Voorlopig heb ik hem met 2 grote plastiek verpakkingen ( die ik ooit heb gehouden denk ik bij aanschaf van een matras of zo) afgedekt en dat ziet er niet slecht uit als tijdelijke oplossing.
PRX-620 is binnen
Zusje van mijn vriendin in ontvangst genomen, vriendin zet t straks in elkaar, enige wat ik hoef te doen zodra ik thuis kom is de bar in mn nek leggen en buigen.
![]()

Ik ben ook wel goed bezig voor enkele dagen terug te zijn

Ik dacht dat Bert gewoon moest werken en kon trainen.