- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Hoe willen ze open met een verbod op samenscholing?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe willen ze open met een verbod op samenscholing?
Nope, scholen mogen op basis van de schoolexamens bepalen of leerlingen zakken of slagen.Dat is toch kut, je wilt toch slagen; neem aan dat je dit nu later nog moet doen?
Oke, dan snap ik wel dat het relax is en neem ik mijn woorden terug. Corona had 14 jaar eerder moeten komen.Nope, scholen mogen op basis van de schoolexamens bepalen of leerlingen zakken of slagen.
![]()
Centrale eindexamens gaan niet door
De centrale eindexamens gaan niet door. Scholen mogen op basis van de schoolexamens bepalen of leerlingen zakken of slagen. Die tellen normaal gesproken voor de helft mee voor het eindcijfer. Voor het afnemen van de schoolexamens krijgen ze nu tot begin juni de tijd. De eerste jubelende...www.ad.nl
Boete voor groepjes jongeren die met z'n allen rond de bench staan of mensen die theekransje in de gym houden. Autistisch alleen trainen met koptelefoon en 1,5 meter afstand van de de rest is wel toegestaan. Lijkt me heerlijk, social distancing verplicht stellen in de gym. Boete voor niet schoonmaken van je toestel.Hoe willen ze open met een verbod op samenscholing?

Zooo mee eens. Knallen & mind your own businessBoete voor groepjes jongeren die met z'n allen rond de bench staan of mensen die theekransje in de gym houden. Autistisch alleen trainen met koptelefoon en 1,5 meter afstand van de de rest is wel toegestaan. Lijkt me heerlijk, social distancing verplicht stellen in de gym. Boete voor niet schoonmaken van je toestel.![]()

Met jou wil ik natuurlijk wel samen trainen.

Alleen lullig voor de scholieren die het eigenlijk van het centraal examen moeten hebben (zijn er meestal nog al wat).Oke, dan snap ik wel dat het relax is en neem ik mijn woorden terug. Corona had 14 jaar eerder moeten komen.
Alleen lullig voor de scholieren die het eigenlijk van het centraal examen moeten hebben (zijn er meestal nog al wat).
Ja lol ik dusAlleen lullig voor de scholieren die het eigenlijk van het centraal examen moeten hebben (zijn er meestal nog al wat).

Ik haal twee deelcertificaten
Voort eerst dit jaar het gras weer gemaaid!! Heerlijk buiten bezig te zijn in het zonnetje![]()
Buren kunnen lekker gluren als je monakini ligt.Voort eerst dit jaar het gras weer gemaaid!! Heerlijk buiten bezig te zijn in het zonnetje![]()
![]()
is dat pand te koop?CORONAKINIBuren kunnen lekker gluren als je monakini ligt.![]()
is dat pand te koop?