MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.781
er is hoop.

1585037039736.png
Hoe willen ze open met een verbod op samenscholing?

• #141.782
Dat is toch kut, je wilt toch slagen; neem aan dat je dit nu later nog moet doen?
Nope, scholen mogen op basis van de schoolexamens bepalen of leerlingen zakken of slagen.

• #141.784

Eddie heet geen last van Corona.

• #141.785
Nope, scholen mogen op basis van de schoolexamens bepalen of leerlingen zakken of slagen.

Oke, dan snap ik wel dat het relax is en neem ik mijn woorden terug. Corona had 14 jaar eerder moeten komen.

• Like
Waarderingen: Apw
  • #141.787
Hoe willen ze open met een verbod op samenscholing?
Boete voor groepjes jongeren die met z'n allen rond de bench staan of mensen die theekransje in de gym houden. Autistisch alleen trainen met koptelefoon en 1,5 meter afstand van de de rest is wel toegestaan. Lijkt me heerlijk, social distancing verplicht stellen in de gym. Boete voor niet schoonmaken van je toestel. :)

• #141.788
Boete voor groepjes jongeren die met z'n allen rond de bench staan of mensen die theekransje in de gym houden. Autistisch alleen trainen met koptelefoon en 1,5 meter afstand van de de rest is wel toegestaan. Lijkt me heerlijk, social distancing verplicht stellen in de gym. Boete voor niet schoonmaken van je toestel. :)
Zooo mee eens. Knallen & mind your own business :heart:

• #141.790
Zo, alle kutklusjes gedaan, en goed gegeten, nu koffie en dan knallen in da home gym :thumb:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #141.791
Oke, dan snap ik wel dat het relax is en neem ik mijn woorden terug. Corona had 14 jaar eerder moeten komen.
Alleen lullig voor de scholieren die het eigenlijk van het centraal examen moeten hebben (zijn er meestal nog al wat).

• #141.794
Zit jij nog op middelbaar onderwijs?

Terug
Naar boven