XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.805
  • #141.808
Mijn reisplannen in 2020

Woonkameroen
Tuinzania
Halsinki
Islamabadkamer
Schuurmonnikoog
Toiletland
Berging aan Zee
Serre Leone
Keukenhof
Parijskast
& de Balkonlanden

• #141.809
Kan me niet voorstellen dat de regering gisteren de beperkingen verhogen en dat iedereen (sportend Nederland) dan gaat roepen dat de sportscholen wellicht open gaan. Zelfs Biggym heeft een instapost dat ze vanaf 6 april opengaan met een zinnetje "tenzij de regering anders besluit".
De supermarkten worden gehouden aan de 1,5 mtr en als ze daar niet op normale manier aan kunnen voldoen dan moeten ze zelf beperkende en controlerende maatregelen treffen. Dus beveiliging en eenrichting verkeer in de paden bv.

Mijn gedachte hierover op of net voor 6 april worden de reeds afgekondigde beperkingen verlengt tot 1 juni.
Maar dit zijn natuurlijk enkel mijn gedachten.

• #141.810
Ik ga er nu ook volledig vanuit dat gyms ook tot Juni dicht gaan.

• #141.813
Ik ga er nu ook volledig vanuit dat gyms ook tot Juni dicht gaan.

• #141.814
Ideetje @Moderators
We hebben hier een aantal topics over het Coronavirus:
En nog enkele.

Ik stel voor dat buiten deze topics de woorden Corona / Covid-19 / SARS-CoV-2 verboden worden met sancties op overtreding. :P
Je kunt geen tv meer aanzetten, krant openslaan, de radio opzetten of op 't forum zitten of het gaat maar over één ding. Ik mis nu vroeger al, toen hier nog over andere dingen geouwehoerd werd. :sad:

• #141.815
Ideetje @Moderators
En nog enkele.

Ik stel voor dat buiten deze topics de woorden Corona / Covid-19 / SARS-CoV-2 verboden worden met sancties op overtreding. :P
Je kunt geen tv meer aanzetten, krant openslaan, de radio opzetten of op 't forum zitten of het gaat maar over één ding. Ik mis nu vroeger al, toen hier nog over andere dingen geouwehoerd werd. :sad:
Ik stel voor om niet in te gaan op uw voorstellen.

• #141.816
Ideetje @Moderators
En nog enkele.

Ja, de onzinnige klimaatregels bijvoorbeeld.

• #141.818
Terug
Naar boven