Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #144.205
@Sparks79, @Brab0, @Camelus
Je mag ze wel naar mij sturen voor dat soort vragen, mijn dochter komt ook wel eens thuis met zulke vragen :) totaal geen problemen mee...

Overigens toen ik vertelde hoe het precies zat en hoe het zaadje daar komt keek ze me heel vies aan hahaha die blik vergeet ik niet meer...

• #144.206
  • #144.207
ouders die hun kinderen als slap excuus gebruiken voor hun eigen luie reet :roflol:

• #144.209
40min overwerken heeft me toch mooi morgen een dag vrij opgeleverd :p

• #144.211
Zou morgen gaan en dan woensdag vrij nemen. Gyms zijn dan weer open :lifter:
Maar vrije dag sowieso lekker
Hahaha ja was dat maar z'n feest. Woensdag tot sluit. Al is dat nog maar tot 6, dus daarna in volle vaart naar de sportschool!
giphy.gif

• #144.214
Vanaf 1 juli is de gym weer ouderwets 7 dagen per week open en is het ongelimiteerd binnen trainen zonder reserveren en zonder 1,5 meter gedoe of beperkingen.

• #144.220
In jouw gym geldt de anderhalvemeter-regel niet? ???
Nee. Contactsporten zijn immers ook weer toegestaan, dus ik mag ook judo"en en iemand in de houdgreep pakken. Mag spotten dan ineens niet?
Bovendien is de enige beperking max. 100 mensen (althans, volgens richlijnen/regels RIVM volgens mij) en zijn er nooit meer dan 15 man in de gym.

Je mag trouwens vanaf 1 juli ook weer met 4 vrienden in een auto zitten, zonder afstand te houden, en naar een terrasje rijden. Daar aangekomen moet je op 1,5 meter van elkaar zitten (althans, theoretisch dan; onlangs waren we met uit eten en zaten met z'n achten aan 2 tafels naast elkaar zonder afstand en de serveersters kwamen gewoon normaal bedienen).

Terug
Naar boven