MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

De ambassade, met al die domme Belgen kijkt ook leuk weg.
 
Zo'n programma's geven me letterlijk een ziek gevoel, mijn honger/zin in eten is direct weg dan.

Echt? Dat heb ik dus echt nooit, maar dan ook echt nooit...
Echt hoor, ik schaam me al boven de 95cm buikomtrek..
Ja bizar he! Die dunste van die 2 voelt zich volgens mij ook nog best sexy...

Een paar kilo te veel kan gebeuren, maar alleen al zo’n lichaam onderhouden kost je 5000kcsl/dag oid. Dan moet je dus je bedt gaan doen.
Volgens mij nog veel meer dan 5000kcal, die dikste van die 2 weeg 600pound, dat is zo'n 270 kilo....

Lijkt me trouwens ook dat dat vreten een vermogen kost
Lijkt me ook! Is de prijs van het voer van een beetje bb'er volgens mij niks bij...
 
Lol laagste is 92-93cm bij mij in prep op me laagst, kut brede taille.
Dat is inderdaad behoorlijk, dan valt mijn 83 cm op de wedstrijd nog mee
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Damn sick. Ik moet nog heel even en dan zit ik onder de 70cm. Maar moet ook wel met m'n shoulder width :emo:
Smallere taille dan mijn bovenbenen :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Jouw schouders zijn gelukkig nog een stuk breder. Dat scheelt nogal 😄
Het geeft alleen wel een vertekend beeld van me fysiek soms.. lijk één blok p
 
Ook 'last' van hier, persoonlijk vind ik een smalle taille niet mooi. Het klopt dan natuurlijk wel dat je door een smalle taille wat illusie kunt wekken, soms zie je gasten die op foto goed ogen maar irl best klein zijn.
 
Ook 'last' van hier, persoonlijk vind ik een smalle taille niet mooi. Het klopt dan natuurlijk wel dat je door een smalle taille wat illusie kunt wekken, soms zie je gasten die op foto goed ogen maar irl best klein zijn.
Die olympia men's physique taille's vind ik soms wel wat creepy, zo breekbaar lijkt het.
 
Ik vind zelf ook juist een stevig gespierde middel wel stoer. Zeker als dat geen ‘buikje’. Is. Beetje rugbyspeler sterk zeg maar. Die hebben meestal ook geen smalle taille, natuurlijk niet want dan breken ze in twee ;)

Snap wel dat het lastig is juist een smalle taille en dan daarbij erg brede schouders te krijgen. Das ook de sport natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik vind zelf ook juist een stevig gespierde middel wel stoer. Zeker als dat geen ‘buikje’. Is. Beetje rugbyspeler sterk zeg maar. Die hebben meestal ook geen smalle taille, natuurlijk niet want dan breken ze in twee ;)

Snap wel dat het lastig is juist een smalle taille en dan daarbij erg brede schouders te krijgen. Das ook de sport natuurlijk.
Mits mijn genen het toelaten wordt de ratio wel steeds beter hoor :)
 
Ook 'last' van hier, persoonlijk vind ik een smalle taille niet mooi. Het klopt dan natuurlijk wel dat je door een smalle taille wat illusie kunt wekken, soms zie je gasten die op foto goed ogen maar irl best klein zijn.
Sowieso zie je dat vaak. Bij kleinere mensen ziet het er sneller indrukwekkend uit, vooral op de foto.

Die hoeveelheid spieren verdelen zich over een kleiner oppervlak en zijn daardoor sneller ‘dik’. Zelfde reden dat de bmi niet echt bruikbaar is voor mensen boven de 1,90.
 
Back
Naar boven