- Waardering
- 22.485
Was wel een gevuld dagje gisteren.Vul jij mfp voor het hele gezelschap in ofzo?? Holy moly 3 flessen wijn en nog kunnen typen...
Uiteindelijk zijn er wel nog wat flessen gesneuveld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was wel een gevuld dagje gisteren.Vul jij mfp voor het hele gezelschap in ofzo?? Holy moly 3 flessen wijn en nog kunnen typen...
Gefeliciteerd.

Je maakt geen kans tegen jezelf?Ik durf te wedden dat ik geen kans maakt tegen mij met basketbal.

Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Thanx buddy 👍
proficiat, maak iets leuks van, het blijft een hele speciale verjaardag.
Er is eigenlijk maar één ding belangrijk B.
Jij zit dit gewoon weer als een reden om te bingen!proficiat, maak iets leuks van, het blijft een hele speciale verjaardag.
Ik leef met hem mee dus ik drink meeJij zit dit gewoon weer als een reden om te bingen!

Prima. Ik heb onlangs wat flessen die ik had staan weggeven, maar ik dacht, dit is een cadeautje, laat ik deze houden haha. Vroeger toen ik regelmatig dronk scande ik bij de Appie met die Vivino-app de labels. Ik drink overigens nooit flessen van boven de € 10 (winkelwaarde) en ben geen fijnproever. V.b.w. bier meer (Rochefort, Chimay, De Molen, St. Bernardus etc.)Er is eigenlijk maar één ding belangrijk B.
Wetende dat je zelden een glas drinkt en dat is, heeft het je gesmaakt?
Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!
Hebben we toch iets gemeenschappelijKIk drink overigens nooit flessen van boven de € 10 (winkelwaarde) en ben geen fijnproever.

Fijn dat je ervan genoten hebt. Het geluk zit in kleine dingen meestal in 75cl flessen.Prima. Ik heb onlangs wat flessen die ik had staan weggeven, maar ik dacht, dit is een cadeautje, laat ik deze houden haha. Vroeger toen ik regelmatig dronk scande ik bij de Appie met die Vivino-app de labels. Ik drink overigens nooit flessen van boven de € 10 (winkelwaarde) en ben geen fijnproever. V.b.w. bier meer (Rochefort, Chimay, De Molen, St. Bernardus etc.)
Haal de Cava maar uit!
Gisteren op het feestje 6 grote flessen achelse trappist gekregen, denk dat ik eens sjiek ga doen vandaag. Mijn favo trappist. (Achelse kluis is ook maar 5min fietsen van hier
)Toch wel wat trots dat wij elkaar kennen.Gisteren op het feestje 6 grote flessen achelse trappist gekregen, denk dat ik eens sjiek ga doen vandaag. Mijn favo trappist. (Achelse kluis is ook maar 5min fietsen van hier)
proficiat, maak iets leuks van, het blijft een hele speciale verjaardag.
Cheers for that guys ❤
Yes....Finally...I'm one of the guys💪
Kast werd al gebruikt voor jij of "Kosso" geboren waren.Mooi bert. Maar kosso is een straatrappert die begonnen is met het woordje "kast" voor buffe gasten. Kosso zelf is ook een bodybuilder uit kosovo