- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Wat denk je IP, seffens een Achelse blauwe schimmelkaas halen voor bij de trappist?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je IP, seffens een Achelse blauwe schimmelkaas halen voor bij de trappist?
Kappen nu jij!Wat denk je IP, seffens een Achelse blauwe schimmelkaas halen voor bij de trappist?
Mooi doel!!! Veel succes en plezierNet officieel ingeschreven voor de hercules cup die vandaag over precies 10 weken is.
Klinkt zeer goed!Wat denk je IP, seffens een Achelse blauwe schimmelkaas halen voor bij de trappist?
@BB_ is jaloers dat hij niet bekend is met coole straat jargon. Leer je natuurlijk niet bij de Defensie.Hou op met me, ik heb geen idee waar je t over hebt![]()
Gaat alles nog goed? Ben je droeloe?Ik durf te wedden dat ik geen kans maakt tegen mij met basketbal. Ik deed vroeger niets anders, zit in mijn bloed bro. In mijn land zit er op elke hoek een basketbalveldje. In for the challenge?
Ik heb ze liever zonder de knoflookgeur

Elke verjaardag is bijzonder, lijkt zo gewoon maar toch...

kan nie missen op zo'n "mannen" forum

Kljirkast! Up z'n Antwarps.Kast werd al gebruikt voor jij of "Kosso" geboren waren.
Zijn dit knoflooksletten?
Bert en salsa, ik zie hem al in zijn kanariegele broekje met zijn kontje schudden in de hoop daarmee een vrouwtje te lokken. Gaat niet lukken Bert...misschien moet je maar eens meedoen aan een datingsprogramma...Maar Bert, nu de contest tot een einde is gekomen....ga je ons nu ook verlaten??Ik dacht dat bekend was geworden door de strips van suske en wiske (jerommeke->grote borstkast->kast)Kast werd al gebruikt voor jij of "Kosso" geboren waren.

Lees eens goed wat je typte.

Net officieel ingeschreven voor de hercules cup die vandaag over precies 10 weken is.
: