Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.322
Net officieel ingeschreven voor de hercules cup die vandaag over precies 10 weken is.

• #146.326
t*ring, ik heb me een partij spierpijn. Goed getraind gisteren !

• #146.327
Hou op met me, ik heb geen idee waar je t over hebt:laugh:
@BB_ is jaloers dat hij niet bekend is met coole straat jargon. Leer je natuurlijk niet bij de Defensie.

Maareh zie ik hier iets opbloeien? Wanneer ga je haar uitnodigen voor een salsa lesje? @BB_

Ik durf te wedden dat ik geen kans maakt tegen mij met basketbal. Ik deed vroeger niets anders, zit in mijn bloed bro. In mijn land zit er op elke hoek een basketbalveldje. In for the challenge?
Gaat alles nog goed? Ben je droeloe?

• #146.329
Online shoppen, altijd goed voor je humeur
image.jpg
.

• #146.331
Ik deed vroeger ook basketbal. Op straat. 3 tegen 3 half court, winners ball. Spel van kampioenen. Beetje harder dan met scheidsrechter, maar zo leuk. Bijna net zo leuk als beachvolleybal.

Ik ben dan wel blank, maar springen kan Ik!

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #146.337
@BB_ is jaloers dat hij niet bekend is met coole straat jargon. Leer je natuurlijk niet bij de Defensie.

Maareh zie ik hier iets opbloeien? Wanneer ga je haar uitnodigen voor een salsa lesje? @BB_

Gaat alles nog goed? Ben je droeloe?

Alles rustig bro ;) Bert en salsa, ik zie hem al in zijn kanariegele broekje met zijn kontje schudden in de hoop daarmee een vrouwtje te lokken. Gaat niet lukken Bert...misschien moet je maar eens meedoen aan een datingsprogramma...Maar Bert, nu de contest tot een einde is gekomen....ga je ons nu ook verlaten??

Terug
Naar boven