MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.342
Lees eens goed wat je typte.:P

Ja ik snap ook wel dat ik een foutje had gemaakt, wil je zeggen dat jij dit zelf ook niet door had? Natuurlijk wel, maar jij zag ook een ultieme kans om je Bert humor los te laten...nou we liggen weer in een deuk hoor Frederik!

• Like
Waarderingen: BB_
  • #146.343
  • #146.344
Alles rustig bro ;) Bert en salsa, ik zie hem al in zijn kanariegele broekje met zijn kontje schudden in de hoop daarmee een vrouwtje te lokken. Gaat niet lukken Bert...misschien moet je maar eens meedoen aan een datingsprogramma...Maar Bert, nu de contest tot een einde is gekomen....ga je ons nu ook verlaten??
Ik heb meegedaan aan First Dates en kom deze maand op tv. Zodra ik weet wanneer exact, zal ik het hier posten.

Daarnaast ben ik atm niet op zoek, vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen en ik vind het voor dit moment prima en mis nu niet echt wat (dat gevoel had ik eerder wel). Ik blijf wel actief hier op het forum, misschien iets minder aangezien ik het mogelijk wat drukker krijg.

Ja ik snap ook wel dat ik een foutje had gemaakt, wil je zeggen dat jij dit zelf ook niet door had? Natuurlijk wel, maar jij zag ook een ultieme kans om je Bert humor los te laten...nou we liggen weer in een deuk hoor Frederik!
Oke dan, Pieter.

• #146.345
  • #146.346
Ik heb meegedaan aan First Dates en kom deze maand op tv. Zodra ik weet wanneer exact, zal ik het hier posten.

Daarnaast ben ik atm niet op zoek, vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen en ik vind het voor dit moment prima en mis nu niet echt wat (dat gevoel had ik eerder wel). Ik blijf wel actief hier op het forum, misschien iets minder aangezien ik het mogelijk wat drukker krijg.

Oke dan, Pieter.

Dat is weer een politiek correct antwoord Frederik:thumbs: Groetjes aan Erika.

• #146.347

Oke dan, Pieter.

Ondertussen zitten wij elke avond naar dat rotprogramma te kijken.

• #146.348
Oke, die ken ik niet, ben niet zo van de rappers, althans, Nederlandse sowieso niet. Eminem enzo vond ik altijd wel prima en zo nog enkelen. Ik dacht dat kast een langer bestaande algemene term was, weer wat geleerd. (Ik dacht dat het van woord 'kleerkast' afgeleid was, dit is al een decennia oud woord dat gebruikt voor grote, brede mannen; betwijfel of die rapper die jij noemt dus echt degene is die hiermee is gekomen.)

Binnenkort zegt een rapper misschien ``quantumgeometrodynamica`` en dan denken ze dat hij de uitvinder daarvan is.

• #146.350
Bert en salsa, ik zie hem al in zijn kanariegele broekje met zijn kontje schudden in de hoop daarmee een vrouwtje te lokken.
:roflol::roflol::roflol::roflol:. Misschien kunnen we nog moves leren van onze DBB casanova. Wellicht is het daarom dat het bij ons maar niet wilt lukken :thinking:

Daarnaast ben ik atm niet op zoek, vrijgezel zijn heeft ook zo z'n voordelen en ik vind het voor dit moment prima en mis nu niet echt wat (dat gevoel had ik eerder wel).
Valt ook moeilijk iets te missen als je niet weet wat je moet missen.

• #146.351
Ben wel heel nieuwschierig naar je moves @BB_ laat eens wat zien

• #146.352
Wordt het niet eens tijd dat iedereen zijn eigen leven leeft?

• #146.354
Ik dacht dat bekend was geworden door de strips van suske en wiske (jerommeke->grote borstkast->kast) :)
SgvU7mw.jpg

De malle mergpijp is het zesentachtigste stripverhaal uit de reeks van Suske en Wiske. Het is geschreven en getekend door Paul Geerts en gepubliceerd in De Standaard en Het Nieuwsblad van 20 september 1972 tot en met 2 februari 1973.

Toen dus al een bekende term voor een grote zwaar gespierde kerel.

a3bb203a-c0e5-4474-8812-ddebbf26ec80.jpg

:roflol:

Laatst bewerkt:
  • #146.355
  • #146.357
Kleerkast is voor opa's. Kast. Van de ikea.

• #146.358
Rip mensheid sinds de geborenen vanaf de jaren 90.

Terug
Naar boven