AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.364
mong**l scheurde t*ring hard met zijn fiets uit een hoek waar haaientanden stonden. Ik reageerde veel sneller dan mijn instructeur dat maakte mijn dag goed voor vandaag. Gelukkig was er geen auto achter ons anders een deuk

• #146.365
mong**l scheurde t*ring hard met zijn fiets uit een hoek waar haaientanden stonden. Ik reageerde veel sneller dan mijn instructeur dat maakte mijn dag goed voor vandaag. Gelukkig was er geen auto achter ons anders een deuk
Gas bij gegeven bedoel je toch?

• #146.367

Reageerde veel sneller dan je begeleider bedoel je toch?

• #146.368
Dreamy zat in de eerste vrachtwagen
album.5.5e5d0dd7c09f80a5df5a699e5d0678f4eb0332ced127b.jpg
z

• #146.369
Vond de verkeerstuin in Plaswijckpark altijd geweldig, hoop dat je een leuke dag had Droomie!

On topic: deze jongen beveiligt straks onze luchthaven en mag deelnemen aan het verkeer.

• #146.370
Rip mensheid sinds de geborenen vanaf de jaren 90.

Tot dusverre heb ik me erover verbaasd en me eraan geergerd dat jongelui niet meer weten of, bijvoorbeeld, pinguins en ijsberen nou op de Zuid- of de Noordpool voorkomen. (In mindere mate, dat de geografische Zuid/Noordpool met een hoofdletter en de magnetische polen met een kleine letter geschreven worden.) Maar misschien is het wel beter zo.

• #146.371
Tot dusverre heb ik me erover verbaasd en me eraan geergerd dat jongelui niet meer weten of, bijvoorbeeld, pinguins en ijsberen nou op de Zuid- of de Noordpool voorkomen. (In mindere mate, dat de geografische Zuid/Noordpool met een hoofdletter en de magnetische polen met een kleine letter geschreven worden.) Maar misschien is het wel beter zo.
Pinguïns leven iig in afrika.

• #146.379
Terug
Naar boven