Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
ok boomer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok boomer
Ahf f**k ben van '91. Per definitie kansloos

Gas bij gegeven bedoel je toch?mong**l scheurde t*ring hard met zijn fiets uit een hoek waar haaientanden stonden. Ik reageerde veel sneller dan mijn instructeur dat maakte mijn dag goed voor vandaag. Gelukkig was er geen auto achter ons anders een deuk
Fietser zei wel sorry door z’n hand omhoog te steken maarja je leeft maar 1x dan brengt sorry je niet meer terug
mong**l scheurde t*ring hard met zijn fiets uit een hoek waar haaientanden stonden. Ik reageerde veel sneller dan mijn instructeur dat maakte mijn dag goed voor vandaag. Gelukkig was er geen auto achter ons anders een deuk
Pinguïns leven iig in afrika.Tot dusverre heb ik me erover verbaasd en me eraan geergerd dat jongelui niet meer weten of, bijvoorbeeld, pinguins en ijsberen nou op de Zuid- of de Noordpool voorkomen. (In mindere mate, dat de geografische Zuid/Noordpool met een hoofdletter en de magnetische polen met een kleine letter geschreven worden.) Maar misschien is het wel beter zo.
Nietwaar, in Emmen, Wildlands
In de zoo van Emmen ook.
Dat is ook haast het einde van de wereld.
moet je nagaan, ik woon nog verder naar boven. Weer je hoe koud het hier is

![]()
Zwartvoetpinguïn - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
De zwartvoetpinguïn of brilpinguïn (Spheniscus demersus) is een pinguïn uit de familie Spheniscidae, orde Sphenisciformes. Het is de enige pinguïn die broedt in Afrika: de soort komt enkel voor langs Zuid-Afrikaanse en Namibische kust.