Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.381
Mooie besteding van de zondag middag
IMG-20200906-WA0021.jpg
Sowieso 😍😍😍

• #146.385
Twee mensen die gisteren vroegen of ik voor een bodybuilding wedstrijd aan het preppen was. Ik denk dat ze me zielig vonden want ik ben gewoon dik hahahah

• #146.386
Nieuwe belt net toegekomen :) Had me mentaal al helemaal voorbereid om terug met oude belt te squatten straks

• #146.387
Eindelijk krijg ik waardering, nice poll! Maar wie is BB??

• #146.388
Mijn eerste kortfilm gemaakt. De feedback is alvast positief. @Robin thanks.

• #146.392
En vandaag knalde ik weer bijna tegen een fietser aan. Wat hebben fietser met mij? Gister bijna aanrijding en vandaag weer bijna aanrijding. Die mogool keek geen eens links of rechts. Alsof hij de koning is van het weg

• #146.393
Kreeg een bericht (via messenger) van een oud-klasgenoot van de MBO. Wij zaten zo'n 16 jaar geleden bij elkaar in de klas.

Dat ze ontzettend spijt heeft dat ze me destijds zo heeft gepest/te kakken heeft gezet en dat ze alsnog haar oprechte excuses aan wil bieden.

Ik kan me het hele voorval niet eens herinneren 🤣🤣

• #146.394
Eerste training met 531 💪🏼
Voelde een beetje als pinball, reps geven multipliers voor meer bonus sets 😜

• #146.395
Kreeg een bericht (via messenger) van een oud-klasgenoot van de MBO. Wij zaten zo'n 16 jaar geleden bij elkaar in de klas.

Dat ze ontzettend spijt heeft dat ze me destijds zo heeft gepest/te kakken heeft gezet en dat ze alsnog haar oprechte excuses aan wil bieden.

Ik kan me het hele voorval niet eens herinneren 🤣🤣
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen;

• #146.400
Mannen die vlak voor het squatten even met de gespierde billen schudden. Geen idee waarom, maar ik ben helemaal voor :heart:

Terug
Naar boven