MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Gebeld door de internist. Na alle onderzoeken blijk ik gezond te zijn.

Waar de dorst dan vandaan komt? Waarschijnlijk iets mentaals. Nu proberen max 1 glas water per uur te drinken :clown:
Beter.
Wat dacht je te hebben? Diabetes?
 
Dat was al uitgesloten gelukkig. Had afwijkende bloedwaarden/nierfunctie. Is ondertussen stabiel.
idd reden voor een feestje....nu even niet...uhhm alleen jij en ik? :thinking: :roflol:
 
Verzeept kokosolie dan anders?
Elke olie en vet verzeept idd op andere manieren. De ene is meer hydraterend, de ander is meer schuimend en ontvettend. Je kunt net zo veel recepten voor zeep vinden als voor gerechten in de keuken :roflol:

Resultaat mag er wezen, ruikt best lekker en zap test kwam er goed doorheen. #nooitmeerzeepkopen
IMG_20201211_152153_576.jpg
 
Goed bezig. :)
Plasma heb ik nog nooit gedaan. Merk je verschil na afloop? Ikzelf heb nog nooit ergens last van gehad en ben benieuwd of het geven van plasma andere impact heeft.
Nee het geven van plasma is minder een aanslag op je lichaam omdat je dat heel snel weer aanmaakt. Plasma mag je daarom ook vaker geven (voor vrouwen geld geloof ik 3 weken, mannen 2 weken) afname gaat op lengte en gewicht dus ik geef 840cc per keer (het maximum)

Bloed geven heb ik wel een paar keer gedaan, ik voelde me daarna niet helemaal topfit. Ze hebben gewoon liever mijn plasma omdat mijn bloedgroep niet zo vaak nodig is, vandaar dat ik plasma ben gaan geven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Sinterklaas is er vandoor, heeft m'n ruggengraat meegenomen.
Bekijk bijlage 515570Bekijk bijlage 515571
Helaas is pindakaas met kruidnoten niet meer te krijgen.
Deze post-feestdag-aanbiedingen maken december nog een veel ergere bingemaand. Sinterklaas, sinterklaaskortingen 50%, kerst, kerstkortingen 50%, jaarwisseling. Mijn impulscontrole is vrijwel niet-bestaand, 50% korting op chocola kan ik geen nee tegen zeggen.
 
Deze post-feestdag-aanbiedingen maken december nog een veel ergere bingemaand. Sinterklaas, sinterklaaskortingen 50%, kerst, kerstkortingen 50%, jaarwisseling. Mijn impulscontrole is vrijwel niet-bestaand, 50% korting op chocola kan ik geen nee tegen zeggen.
Dan verklaar ik je hierbij officieel tot lid van het vrouwelijke geslacht.
 
Dan verklaar ik je hierbij officieel tot lid van het vrouwelijke geslacht.
Ik ben officieel lid van mensen met ADHD. Mijn gebrek aan impulscontrole is nog erger dan dat van het vrouwelijke geslacht met betrekking tot chocola tijdens de menstruatie.
 
Ik ben officieel lid van mensen met ADHD. Mijn gebrek aan impulscontrole is nog erger dan dat van het vrouwelijke geslacht met betrekking tot chocola tijdens de menstruatie.
Dat begreep ik allemaal wel, maar chocola werkt alleen maar euforisch bij dames.
 
Deze post-feestdag-aanbiedingen maken december nog een veel ergere bingemaand. Sinterklaas, sinterklaaskortingen 50%, kerst, kerstkortingen 50%, jaarwisseling. Mijn impulscontrole is vrijwel niet-bestaand, 50% korting op chocola kan ik geen nee tegen zeggen.
Ik koop altijd dat soort dingen die ik dus niet nodig heb of waarvan ik nog genoeg heb liggen.
Omdat die met kruidnoten er niet waren deze maar gekocht:
IMG_20201211_181627.jpg
Ik vond net nog deze letter van vorig jaar in de kast:
IMG_20201211_180443.jpg
 
Back
Naar boven