MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #151.941
Enorm bedankt, maar mijn bericht was eigenlijk om jou de tip te geven dat dieet (uiteindelijk de calorieën balans natuurlijk) heel belangrijk is bij conditioning. Maar omdat ik een narcist ben weidde ik natuurlijk weer uit over mezelf (die 47/42 was/is overigens koud gemeten, daar gaat ie weer). Mijn afgenomen eetlust na het infarct zorgde ervoor dat mijn binnenbuikvet als sneeuw voor de zon verdween terwijl mijn activiteit alleen MINDER werd, dat was toch voornamelijk dieet. Het fietsen dat ik de laatste tijd doe kwam na het grote afvallen. Mijn kop is ook weer mager, alleen nog wat subcutaan vet op mijn pecs en rectus abdominis. Skinnyfat bij 100kg.
Jij ook bedankt man, essentiële info.

• #151.942
Er is een theorie dat weinig maaltijden per dag (liefst 2, hoogstens 3) gezonder en beter voor je figuur is, in verband met het kleinere aantal spikes in je insulinespiegel. (Niet helemaal) toevallig ben ik ook van 5-6 naar 2-3 gegaan en dat bevalt goed.
Ik zit nu op 2 maar soms word ik vreselijk licht in de kop, zaterdagen vooral, ik ben toch wel 2,5 uur kwijt bij boodschappen doen, ik loop nooit met het winkelwagentje naar de auto, gewoon de zware tassen dragen en daar zit dan ook een sixpack water in, wordt gelijk extra zwaar, bij thuiskomst eet ik dan wel weer wat, ik eet nu veel minder dan vroeger. Toen was het alles eten wat op mijn pad kwam.

• #151.943
Ik zit nu op 2 maar soms word ik vreselijk licht in de kop, zaterdagen vooral, ik ben toch wel 2,5 uur kwijt bij boodschappen doen, ik loop nooit met het winkelwagentje naar de auto, gewoon de zware tassen dragen en daar zit dan ook een sixpack water in, wordt gelijk extra zwaar, bij thuiskomst eet ik dan wel weer wat, ik eet nu veel minder dan vroeger. Toen was het alles eten wat op mijn pad kwam.
Bij mij was het eten (in mijn geval bingen) na het supermarkt bezoek een echte valkuil. Vaak at/dronk ik dan alle lekkere dingen meteen op en ging dan na een paar dagen weer terug om die weer aan te vullen, enz.

Klinkt bij jou als een hypo(glycemie)?

• #151.949
20210215_173258.jpg

Terug
Naar boven