- Waardering
- 10.935
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. - Albert Einstein
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koffiede boel overgedragen aan de voorman , lekker thuis aan de koffie en dadelijk ff potje gamen
Smaak is prima, had mango

Met zoveel beta alanine geloof ik dat wel ja. Die pre van dorian yates (blood and guts) gaf mij ook bizar veel jeuk met 1 scoop danSmaak is prima, had mango
Heb net rug gedaan met driekwart scoop. De beta alanine jeuk was bizar, had zelfs jeuk in m’n gooch.
Zeer tevreden over de focus en werking.
En heeft al 46 volgers!
Welcome back

Om de volgende aan de haak te slaan natuurlijk
Gaat ons geen hol aan , dat gezegd mogelijk moeten we een inzameling actie houden voor een yab yum abbo voor BBVraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
Ik zou het bijna geloven.Jammer, jullie leken goed bij elkaar te passen. In ieder geval leuk dat je weer terug bent![]()
Ik kan wel een aantal aannemelijke dingen bedenken.Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
Ik zou het bijna geloven.
Ik kan wel een aantal aannemelijke dingen bedenken.