AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #152.581
Die pakken toch vaak de boot naar Denemarken en zuipen zich klem om vervolgens weer gewoon in Noorwegen aan te komen?
Yup, ook dat gebeurt. Danskebåten is wel iets wat elke Noor gedaan heeft :P Voor ons uit de benelux is het weinig boeiends aangezien drank en eten sowieso weinig kost ivm Noorwegen.

• #152.582
Gisteren was ik de coronameuk hier zo beu dat ik de trein vanuit Oslo naar Fredrikstad heb gepakt. Hier in Oslo is alles op slot, maar daar niet. Eindelijk kleding en schoenen kunnen kopen (hou niet van online kleding kopen want 95% past niet fatsoenlijk). Daarna nog even naar de Griek geweest, mixed grill weggekaand en vier 0,6L bier. Alleen de geur al van zo'n restaurant (niet eens het eten maar de algemene horecageur), heerlijk. Je betaalt hier wel 11 euro voor zo'n 0,6L, maar daar ben ik inmiddels na 2 jaar wel aan gewend.
Ik zou nu wel 11 euro over hebben voor een 0,6 litertje op een terras hoor

• #152.583
Het is toch niet hetzelfde zonder jou. Trouwens wel benieuwd welke experimentele shit je tegenwoordig gebruikt om minder snel te verouderen. Ik ben daar zelf veel te schijterig voor namelijk. Maar er zijn inmiddels best wat peptides etc gevonden.

Word je niet perse groot van maar wel jonger.
Botox/fillers. De rest is allemaal neppe onzin.

Ik heb wel eens van mensen gehoord dat ekte GH ietsje pietsje kan helpen met je huid, maar verwacht geen wonderen. Volgens mij zijn er ook geen concrete wetenschappelijke bronnen over te vinden die dat beamen. Dus neem dat maar met een korrel zout.

• #152.585

Ik heb wel eens van mensen gehoord dat ekte GH ietsje pietsje kan helpen met je huid, maar verwacht geen wonderen. Volgens mij zijn er ook geen concrete wetenschappelijke bronnen over te vinden die dat beamen. Dus neem dat maar met een korrel zout.
Ik ben zelf lang jeugdig gebleven met Leffe blond, no joke.

• #152.587
Dat heel Hollywood etc aan de HGH zit is ook maar een fabeltje in het leven geroepen door underground sources. Daar geloof ik geen reet van.

If anything word je lelijker van het gebruik van gh :o Voorbeelden genoeg van.

Die celebs zitten allemaal onder de botox/fillers en doen allerlei andere superdure kosmetische behandelingen en shit. Dat maakt natuurlijk wel het verschil.

• #152.588
Ik smeer het niet eens in mijn haar. Ok, soms als de consumptie uit de hand loopt, maar niet structureel zoals ze dat tegenwoordig zeggen. Et voila, nog steeds lang blond haar, ga van de week weer voor een Peaky blinders coupe. En een perzikenhuidje!

• #152.589

Ik vind laatst wel wat leuks maar dat is allemaal nog heel experimenteel. Er wordt gewerkt aan allerlei zaken die veroudering verdragen, stoppen of zelfs kunnen terugdraaien. Op cel niveau, met peptides, hormonen en andere zaken, gentherapie en andere zaken. Heel interessant.

Beetje zelfde hoek aan onderzoek waar hpv 157 vandaan komt bijvoorbeeld.

• #152.590
Kleine nuance de lonen liggen daar hoger ook.
Kleine nuance: de lagere lonen wel, de hogere lonen niet zo heel veel meer. Levensonderhoud is duurder qua eten. Je betaalt snel 2 tot 2,5x zoveel voor dezelfde boodschappen als in NL, en als er alcohol bij komt kijken gaat het maal 4,5. Een sixpack halve liters kost bijv zo'n 20eur in de supermarkt. Een kilo kip is zo'n 15eur.

• #152.591
Kleine nuance: de lagere lonen wel, de hogere lonen niet zo heel veel meer. Levensonderhoud is duurder qua eten. Je betaalt snel 2 tot 2,5x zoveel voor dezelfde boodschappen als in NL, en als er alcohol bij komt kijken gaat het maal 4,5. Een sixpack halve liters kost bijv zo'n 20eur in de supermarkt. Een kilo kip is zo'n 15eur.
Dus voor Noorse maatstaven heeft @IRONic Drunker voor 4 miljoen aan wijnflessen thuis liggen 😆

• #152.592
Ik vind laatst wel wat leuks maar dat is allemaal nog heel experimenteel. Er wordt gewerkt aan allerlei zaken die veroudering verdragen, stoppen of zelfs kunnen terugdraaien. Op cel niveau, met peptides, hormonen en andere zaken, gentherapie en andere zaken. Heel interessant.

Er was ook iets met dnp en anti aging.

• #152.593
Ik smeer het niet eens in mijn haar. Ok, soms als de consumptie uit de hand loopt, maar niet structureel zoals ze dat tegenwoordig zeggen. Et voila, nog steeds lang blond haar, ga van de week weer voor een Peaky blinders coupe. En een perzikenhuidje!
ik heb een tondeuse coup, corona proof :D

• #152.594
If anything word je lelijker van het gebruik van gh :o Voorbeelden genoeg van.
Voor anti-aging wordt volgens mij niet meer dan 2iu aangeraden. Dat kun je niet vergelijken met die 10-20iu's die bodybuilders gebruiken, waar je inderdaad die gemuteerde hoofden/schedels van krijgt.

Ik denk dat je in dat opzicht dan het meeste hebt aan stamceltherapie oid.

• #152.596
Voor anti-aging wordt volgens mij niet meer dan 2iu aangeraden. Dat kun je niet vergelijken met die 10-20iu's die bodybuilders gebruiken, waar je inderdaad die gemuteerde hoofden/schedels van krijgt.

Ik denk dat je in dat opzicht dan het meeste hebt aan stamceltherapie oid.
Ik ga even zoeken. Mobiel kan ik dat niet zo vinden. Een van de dingen was iets waardoor je lichaam meer senescente cellen opruimt (oude zooi ) en ook iets waardoor je weer meer stamcellen en stamcelactiviteit krijgt. Ik vind het echt interessant (nerd dat ik ben).

• #152.597
Oja, ik heb tegen mijn zin vandaag een time trial gelopen en mijn record op de 2 mijl verbeterd. En daarna ook nog de tuin een beetje klaar gemaakt voor de lente. Voel mezelf echt een nuttige en brave huisvader nu.

• #152.600
12,50 voor gentle mans jack met ijs , de laatste keer dat ik met pa naar zweden ben geweest heeft hij mij pensioen fonds verzopen die ouwe

Veel mensen halen Scandinavische landen altijd aan als een soort van ideaal van hoe het allemaal geregeld moet zijn in een land, maar wat mij betreft zijn het allemaal kutlanden met veels te veel regels en beperkingen. Gespierd zijn is ook al strafbaar daar en h**ren neuken ook.

Terug
Naar boven