MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (21 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Smaak is prima, had mango :p

Heb net rug gedaan met driekwart scoop. De beta alanine jeuk was bizar, had zelfs jeuk in m’n gooch.

Zeer tevreden over de focus en werking.
Met zoveel beta alanine geloof ik dat wel ja. Die pre van dorian yates (blood and guts) gaf mij ook bizar veel jeuk met 1 scoop dan

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Ik ga het gewoon vragen, zijn jullie uit elkaar?

@BB_ ik snap het, jullie zijn uit elkaar en om te voorkomen dat wij hier op gaan rellen doe je hier geen uitspraken over.
Jammer, jullie leken goed bij elkaar te passen. In ieder geval leuk dat je weer terug bent :)

• Love
Waarderingen: BB_

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Vraag me toch af waar het keer op keer fout loopt in Bert zijn relaties. Eerst is het allemaal koek en ei en superlief, leuk en schattig en moet heel de wereld ervan op de hoogte worden gebracht inclusief details en twee maanden later is het weer voorbij.
Gaat ons geen hol aan , dat gezegd mogelijk moeten we een inzameling actie houden voor een yab yum abbo voor BB

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Jammer, jullie leken goed bij elkaar te passen. In ieder geval leuk dat je weer terug bent :)
Ik zou het bijna geloven.

Ik kan wel een aantal aannemelijke dingen bedenken.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Maar zijn ze wel uit elkaar?

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Deel ze svp, ben wel benieuwd.
1. Te aanhankelijk/kleverig/geen ruimte geven wanneer nodig
2. Geen ruggengraat/geen tegengas kunnen geven/te lief/geen voet bij stuk houden
3. Te emotioneel/gevoelig
4. Geen uitdaging meer zijn/te snel te veel prijs geven.
5. Slecht in bed en nergens mee kunnen compenseren

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik ga het gewoon vragen, zijn jullie uit elkaar?
Nee hoor. Het gaat super. :heart: :)
Ik heb 1 relatie gehad die uit is gegaan. Dus overdrijven is ook een vak.

Laatst bewerkt:

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Haha mooi. Gelukkig heb ik eens ongelijk.

Doe haar de groetjes van mij :eyebrow:
Haha. Doe ik zeker. Ze kan jou nog wel waarderen hoor, je bent oprecht en hebt respect en normen en waarden. :thumbs: De naam Robin kan ik beter niet noemen.

Ik wil hier geen rel mee initiëren, ik was eigenlijk terugkomen op het forum enkel voor inhoudelijke dingen, minder ouwehoeren en privé, maar daar ga ik alweer. :P

Naar boven