- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
opzich heb je gelijk , die ouwe van mij heeft er een vakantiehuis ( woont er dus niet permanent ) als hij er heen gaat stouwt hij meteen de bus vol met voedsel omdat het gewoon ontzettend duur is . ik kocht voor mijn kids een ijsje de laatste keer dat we daar waren heb ze meteen gemeld dat het meteen ook hun verjaardags cadeau zou zijnVeel mensen halen Scandinavische landen altijd aan als een soort van ideaal van hoe het allemaal geregeld moet zijn in een land, maar wat mij betreft zijn het allemaal kutlanden met veels te veel regels en beperkingen. Gespierd zijn is ook al strafbaar daar en h**ren neuken ook.

Nee man. Ik heb nog een stel nieuwe, nog lelijker. Maar wel met Carbon plaat erin, dus sneller. Bestaan geen mooie hardloop schoenen. Snel vies maken dus.Heb je die walgelijke zwerver schoenen al weggeflikkerd?
Ik heb nog nooit ergens zo veel mooie vrouwen gezien als in Kopenhagen. Kolere.Toen ik nog een jochie was van 11 ofzo eens met mijn vader meegeweest naar Denemarken voor zijn werk. Is me eigenlijk niet veel van bijgebleven, behalve dat het straatbeeld enzo heel erg op dat van Nederland leek. In 1 week tijd ook maar een n*ger gezien. Dat was wel nice.
Waar ? Schiet ff op, pies zowat in mijn broek.
Ik heb nog nooit ergens zo veel mooie vrouwen gezien als in Kopenhagen. Kolere.
Zweden is nog wel betaalbaar, Noorwegen is echt niet normaal duur. Zwitserland is ook erg trouwens.

De Deense vrouwen die ik tot nu toe heb ontmoet waren wel knap, maar niet heel speciaal of echt bovengemiddeld mooi ofzo.Ik ben niet zo snel onder de indruk aangezien ik in Russia woon. In een willekeurige Russische stad zie je ook onwijs veel mooie vrouwen. Maar ik heb wel vaker gehoord dat Deense chickies echt erbovenuit steken in Europa qua schoonheid. Toen ik daar was op mijn elfde was ik daar misschien nog niet zo mee bezig
Zwitserland is ook echt een raar land ja. Ook een paar keer geweest / doorheen gereden. Alles is tyfusduur daar, maar iedereen rijdt in de dikste auto’s rond en de huizen daar zijn ook allemaal supermooi. Het lijkt wel alsof iedereen die daar woont millionair is. Een beetje hetzelfde als Luxemburg.
Die hebben vaak al mooie moeders of kunnen er iets goed aan laten doen.Dit had jou ook niet mistaan maat!
Ik wil zo eentje later.
Je partner wilt dat ook?
Dat jij voor alles eerst toestemming moet vragen aan de bull van ''jouw vrouw'', wilt niet zeggen dat iedereen into cuckholding is.
Ik vraag eigenlijk nooit toestemming, krijg wel zo nu en dan commentaar, daar niet van. Ik denk alleen dat een gemiddelde vrouw die jaren een man gewend is zonder zo’n vieze snor er niet om staat te springen.Dat jij voor alles eerst toestemming moet vragen aan de bull van ''jouw vrouw'', wilt niet zeggen dat iedereen into cuckholding is.
Mijn huidige partner staat er niet voor te springen.
Dus je twijfelt tussen wisselen van partner of wisselen van gezichtsbeharing.Mijn huidige partner staat er niet voor te springen.
Ik denk dat de gemiddelde vrouw hier ook niet om staat te springen. Het is niet alsof je van plan bent focking heroïne te gaan gebruiken.Ik vraag eigenlijk nooit toestemming, krijg wel zo nu en dan commentaar, daar niet van. Ik denk alleen dat een gemiddelde vrouw die jaren een man gewend is zonder zo’n vieze snor er niet om staat te springen.