ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
@IRONic Drunker nee kan niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@IRONic Drunker nee kan niet
Ja, ik hoef natuurlijk niet naar een festivalAls je anderen veroordeelt en zo'n houding aanneemt, hoe kan je dan verwachten dat men wel respect heeft voor jouw keuze?
Over respect gesproken... Maar on the record, ik ben aan het stoken en vind inderdaad dat mensen het zelf moeten weten. Jammer dat de realiteit anders blijkt te zijn.Zaterdag weer het eerste festival sinds 2019, heerlijk. Ben er echt aan toe. Bovendien heb ik 1 prikkie gehad, dus dat danst toch wat lekkerderJa, ik hoef natuurlijk niet naar een festivalOver respect gesproken... Maar on the record, ik ben aan het stoken en vind inderdaad dat mensen het zelf moeten weten. Jammer dat de realiteit anders blijkt te zijn.

Het komt van 2 kanten. Er zijn genoeg pro-coronavaccin mensen hier die hetzelfde doen, maar dan tegen diegene die zich niet laten vaccineren.Als je anderen veroordeelt en zo'n houding aanneemt, hoe kan je dan verwachten dat men wel respect heeft voor jouw keuze?
Ik merk pas als ik lekker ga als mensen me beginnen te vragen of ik niet wat wil verkopenZaterdag weer het eerste festival sinds 2019, heerlijk. Ben er echt aan toe. Bovendien heb ik 1 prikkie gehad, dus dat danst toch wat lekkerder
Hoop dat ik zaterdag heel veel 'respect' duimpjes krijg, want dat betekent dat ik lekker in mn 'flow' zit![]()

180kg alweer?

Hoort erbij he
Hoeveel calorieën 👀![]()
Via via deze saus kunnen fixen
Beste saus ooit gemaakt
Ik merk het pas als mensen mij vragen of het wel helemaal goed met me gaatIk merk pas als ik lekker ga als mensen me beginnen te vragen of ik niet wat wil verkopen![]()

370 ofzo per 100
Maar waren ze gevaccineerd??Heerlijke Training en sportende dames vanmorgen @the gym![]()
Het waren waarschijnlijk ruggegraatloze ingeweekte potten die het gehoorzaamheidsprikje hebben gehaald, misschien wel 2 keer
Durfde ik niet te vragen, ik sla altijd dicht als er meiden met dr kont voor me gaan staan wiebelen.
Ze bleven verdacht makkelijk aan de pull up-bar hangen en bleven meer dan 1,5 meter bij de kleine DB's vandaan.