XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.182
Als je anderen veroordeelt en zo'n houding aanneemt, hoe kan je dan verwachten dat men wel respect heeft voor jouw keuze?
Ja, ik hoef natuurlijk niet naar een festival:rolleyes: Over respect gesproken... Maar on the record, ik ben aan het stoken en vind inderdaad dat mensen het zelf moeten weten. Jammer dat de realiteit anders blijkt te zijn.

• #155.183
Ja, ik hoef natuurlijk niet naar een festival:rolleyes: Over respect gesproken... Maar on the record, ik ben aan het stoken en vind inderdaad dat mensen het zelf moeten weten. Jammer dat de realiteit anders blijkt te zijn.
Zaterdag weer het eerste festival sinds 2019, heerlijk. Ben er echt aan toe. Bovendien heb ik 1 prikkie gehad, dus dat danst toch wat lekkerder :cool:
Hoop dat ik zaterdag heel veel 'respect' duimpjes krijg, want dat betekent dat ik lekker in mn 'flow' zit ;);););)

• #155.184
Als je anderen veroordeelt en zo'n houding aanneemt, hoe kan je dan verwachten dat men wel respect heeft voor jouw keuze?
Het komt van 2 kanten. Er zijn genoeg pro-coronavaccin mensen hier die hetzelfde doen, maar dan tegen diegene die zich niet laten vaccineren.

• Like
Waarderingen: LM
  • #155.186
Sly Stallone wordt vandaag 75 vanavond Rocky RTL 7 :boksen:

• #155.187
Zaterdag weer het eerste festival sinds 2019, heerlijk. Ben er echt aan toe. Bovendien heb ik 1 prikkie gehad, dus dat danst toch wat lekkerder :cool:
Hoop dat ik zaterdag heel veel 'respect' duimpjes krijg, want dat betekent dat ik lekker in mn 'flow' zit ;);););)
Ik merk pas als ik lekker ga als mensen me beginnen te vragen of ik niet wat wil verkopen:roflol:

• #155.192
IMG_20210707_161910.jpg

Via via deze saus kunnen fixen
Beste saus ooit gemaakt

• #155.195
Heerlijke Training en sportende dames vanmorgen @the gym:heart:

Terug
Naar boven