- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Het waren waarschijnlijk ruggegraatloze ingeweekte potten die het gehoorzaamheidsprikje hebben gehaald, misschien wel 2 keer
En de 3e is in de maak!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het waren waarschijnlijk ruggegraatloze ingeweekte potten die het gehoorzaamheidsprikje hebben gehaald, misschien wel 2 keer
Met praten tegen haar kont maak je niet noodzakelijk een heel goede indruk.Durfde ik niet te vragen, ik sla altijd dicht als er meiden met dr kont voor me gaan staan wiebelen.
Hey was jij dat bij de medicijnballen![]()
Ze bleven verdacht makkelijk aan de pull up-bar hangen en bleven meer dan 1,5 meter bij de kleine DB's vandaan.
Tegen haar kont praten en naar haar billen refereren als medicijnballen, smooth.
Ik wil niet eens oud wordenEindelijk gelukt om, tussen de penaltyserie gisteravond door, een sudoku met 4 sterren op te lossen zonder er halverwege achter te komen dat ik al fouten heb gemaakt.
Je bent oud als je niet meer groeit.
💉
Bruto of netto? 👀€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.
Netto

€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.

Mag ik iets komen uitkiezen voor €100? Ik heb al farmers...![]()
Farmers (zwaar)
Ik verkoop m’n zelfgemaakte farmers, wegen ongeveer 50kg het stuk en hebben 28mm sleeves. Ik wil er ook wel 50mm sleeves op lassen als de koper zelf een stuk buis zorgt. Vraagprijs: 100e (komt neer op 1e kg) Speciale prijs voor forumleden die met strongman bezig zijn via p.m. af te halen in...forum.bodybuilding.nl
![]()
Noem je nou een gerespecteerd forumlid (tevens moderator) een zwerver? Ik ga je rapporteren hoor, hopelijk wordt je post verwijderd.€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.
Keuze tussen zelfgemaakte kromme stands of datMag ik iets komen uitkiezen voor €100? Ik heb al farmers...

....je krimpt als je niet meer spuit.....keuzes

mooi studiegeld voor die kleine grote man€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.

Aardig wat vakantiegeld, niet gek voor een beunhaas.€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.