XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.202
  • #155.203
sexy singer songwriter GIF by Nilüfer Yanya

Ze bleven verdacht makkelijk aan de pull up-bar hangen en bleven meer dan 1,5 meter bij de kleine DB's vandaan.
Hey was jij dat bij de medicijnballen

• #155.205
Eindelijk gelukt om, tussen de penaltyserie gisteravond door, een sudoku met 4 sterren op te lossen zonder er halverwege achter te komen dat ik al fouten heb gemaakt.

• #155.209
€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.

• #155.210
€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.
Bruto of netto? 👀

Bbq @ piraat. Dbb members welkom. 🔥

Ga ook even naar een kapper 😝

• #155.212

:dunno:

• #155.214

:dunno:
Mag ik iets komen uitkiezen voor €100? Ik heb al farmers...

• #155.215
Noem je nou een gerespecteerd forumlid (tevens moderator) een zwerver? Ik ga je rapporteren hoor, hopelijk wordt je post verwijderd.

• #155.218
  • #155.219
Vandaag 3KM hardgelopen #corona vet weg trainen

Terug
Naar boven