Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.221
€3500 vakantiegeld gehad en ik verwacht nog €3000 van de belastingen terug te krijgen, nu kan ik eindelijk mijn kartonnen doos upgraden en verhuizen naar de zonnige kant van het park.
Na aftrek van alle schade die je hebt gemaakt afgelopen jaar moet jij je baas 200€ betalen :trollface:

😌

• #155.222
  • #155.223
  • #155.225
Ik zou de Nederlandse equivalent zelfs niet kennen. "Overdraagbare jaren dienst voor loon" mogelijk.
Anciënniteit betekent (letterlijk) niet meer dan "verbonden periode", daar zijn dan soms extra rechten en plichten aan verbonden.

Bij sommige heel traditionele (vrije) beroepen waren tot nog niet zo heel lang geleden de telefoonlijsten op basis van anciënniteit in plaats van alfabet.

• #155.226
Jahoor! Net een op een verjaardag wezen boulderen. Nog nooit gedaan, maar ik kon goed meekomen met de gasten die het al jaren doen! Gewoon goed getraind afgelopen jaar en nu kan ik weer random leuke shit doen :D. Ook zat de vriendin van iemand me te versieren waar ie naast zat. Ik zie er dus ook weer een beetje okay uit. Goeie dag dit.

@Sanca Saxon , dit is de eerste keer dat ik het woord anciënniteit lees. Ik ga het vanaf gebruiken in zinnen, maar ik ga de betekenis niet opzoeken.

• #155.227
Jahoor! Net een op een verjaardag wezen boulderen. Nog nooit gedaan, maar ik kon goed meekomen met de gasten die het al jaren doen! Gewoon goed getraind afgelopen jaar en nu kan ik weer random leuke shit doen :D. Ook zat de vriendin van iemand me te versieren waar ie naast zat. Ik zie er dus ook weer een beetje okay uit. Goeie dag dit.

@Sanca Saxon , dit is de eerste keer dat ik het woord anciënniteit lees. Ik ga het vanaf gebruiken in zinnen, maar ik ga de betekenis niet opzoeken.
Of ze deed gewoon aardig.

• #155.229
vraag het aan onze vrouwen kenner @th0maz "waarom doen vrouwen aardig tegen je"

• #155.236
vraag het aan onze vrouwen kenner @th0maz "waarom doen vrouwen aardig tegen je"
Ligt aan de context/setting.

Kan zijn omdat ze gewoon aardig doet om geen ongemakkelijke situaties te creëren. Zoals je bijvoorbeeld met collega's etc. doet. Maar kan ook zijn dat ze oprecht geïnteresseerd in je is, maar dat gaat dan meestal wel gepaard met andere dingen. Maar kan ook zijn omdat ze je probeert te manipuleren om shit van jou te krijgen.

Maar goed, als je wilt weten of ze echte interesse in je heeft dan moet je haar gewoon vragen om een keer wat te drinken etc. Alles behalve ja is geen interesse. Je hoeft geen kenner te zijn om die basale shit te begrijpen. Zo moeilijk is het allemaal niet.

• #155.237
Eindelijk weer de benen kunnen trainen in the gym en geen last van de knie dus we kunnen langzaam gaan verhogen met gewicht :D

• #155.238
Wappie de Jonge: Morgen beslissing nieuwe maatregelen.

Funny Face Reaction GIF

• #155.240
Ze stuurt me altijd nudes wanneer ik op werk ben. Maar wanneer ik thuis ben never.

Terug
Naar boven