- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even en je kunt je eigen vliegtuigmaatschappijen beginnen.
84K rijker... Heb nog nooit zoveel geld gezien man 🙈
Ik ben dus totaal geen ondernemer. Had meteen gecashed. Nieuwe auto, nieuwe keuken, rondreis Nieuw-Zeeland, en de spaarrekening nog even spekken.
Inb4 eerste 6000 overmaken
Verpest het nou niet, het werd bijna geloofd.
En die ogen zie je ook al amperWas een interessante leerzame dag vandaag op schiphol. Ik zag genoeg chinezen in een astronaut pak rondlopen met mondkapje op en faceshield waarbij ik hun ogen alleen zag.

Gerapporteerd wegens racisme.
Bedankt voor het waarborgen van onze veiligheid op Schiphol.Was een interessante leerzame dag vandaag op schiphol. Ik zag genoeg chinezen in een astronaut pak rondlopen met mondkapje op en faceshield waarbij ik hun ogen alleen zag.
Partypooper
Altijd fijn als er een menselijk schild rondloopt.Bedankt voor het waarborgen van onze veiligheid op Schiphol.
Op vrijdag,?Dochtertje had vandaag een geweldige eerste schooldag. Daar ben ik heel erg blij om.
Scherp
Ik ga het zo ff checken![]()
Bodybuilders | NPO Start
Onbegrepen Nederlanders antwoorden op alle vragen die eigenlijk niemand durft te stellen. Ze rekenen af met stigma's en de vooroordelen die mensen over hen hebben. Onder andere bodybuilders, rappers en sekslozen stellen zich volledig open en nemen de kijker mee in hun belevingswereld.www.npostart.nl
Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.
Vlijmscherp.