MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.341

Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.
Vond het een leuk stukje! Weer eens wat anders dan wat je normaal ziet, sympathieke gasten, en leuk dat die Evelien ook mee deed.

• #156.342
Hij wordt pas 1 jaar op de 8ste maar mijn zoontje krijgt vandaag al zijn eerste feestje (volgende week nog 1) :cool:

IMG-20210904-WA0001.jpg

• #156.344
  • #156.349

Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.
'Ik heb de opleiding voeding en diëtetiek afgerond', terwijl je gewoon een afgeronde universitaire technische studie in de pocket hebt. Niet zo bescheiden man!

• #156.350
Wake n bake gym sessie!! Hahaha, men in tights.

• #156.353
'Ik heb de opleiding voeding en diëtetiek afgerond', terwijl je gewoon een afgeronde universitaire technische studie in de pocket hebt. Niet zo bescheiden man!
Heeft Wesley universiteit gedaan? Niet verwacht, want vernomen dat ie op de middelbare school geen hoogvlieger was en vind z'n adviezen af en toe een behoorlijk bel sciencegehalte hebben. Over zoutinname e.d.

• #156.357
ik heb laatst nog bijna een marathon gelopen

• #156.358
De zielige kereltjes zijn de wereld nog niet uit.
Maar wat verwacht je van 'mannen die de baard afscheren omdat het vrouwtje het zegt.

Terug
Naar boven