AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.361
Heeft Wesley universiteit gedaan? Niet verwacht, want vernomen dat ie op de middelbare school geen hoogvlieger was en vind z'n adviezen af en toe een behoorlijk bel sciencegehalte hebben. Over zoutinname e.d.

Was een HBO opleiding geloof ik.

Geen domme jongen hoor die Wesley, regardless welke opleiding hij wel of niet heeft gedaan. Zijn bankrekening spreekt voor zich.

• #156.362
Heeft Wesley universiteit gedaan? Niet verwacht, want vernomen dat ie op de middelbare school geen hoogvlieger was en vind z'n adviezen af en toe een behoorlijk bel sciencegehalte hebben. Over zoutinname e.d.
Oeps, ik dacht serieus dat jij het was, @BB_ . Ik dacht al, die heeft afgelopen jaar een flinke progressie gemaakt. :headbang: :roflol:
Qua hoofd vind ik jullie wel wat gelijkenis hebben.

• #156.363

Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.
Roelly kwam opvallend authentiek en sympathiek op mij over, had ik niet verwacht.

• #156.364

Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.
Ja was echt onwijs tof gedaan. Eerlijke antwoorden en echte mensen.

• #156.371
al die n*gers lijken op elkaar joh

• #156.372
William is een echte man met veeeel haarrr :cool:

• #156.373
Ook niet bij de aftiteling toen er William stond?
Let niet zo op details en wist wel dat het Bonac was, maar gebruikte de verkeerde naam. Vond Roelly altijd wel aangenaam overkomen, maar dacht dat Bonac een eikel was. Laatste mening ook bijgesteld na het filmpje.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #156.375
Terug
Naar boven