AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.306
  • #156.307
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #156.308
Vanmiddag maar ff afmaken
Grind langs de zijkantjes eindelijk 😑
20210901_183901.jpg

Screenshot_20210902-012903_Gallery.jpg

• #156.309
Kleinere piloten kunnen makkelijker met g-krachten omgaan.

Tom Cruise doet z'n stunts vaak zelf zal ook wel aardig kunnen vliegen.
Ff wat negativiteit.

Centrifugale krachten, evenals rem- en acceleratiekrachten, zijn in een zwaartekrachtsveld onafhankelijk van massa. In vergelijkingen in evenwicht, waarin deze krachten door een even grote, maar tegengerichte component van de zwaartekracht (of daardoor gegenereerde wrijvingskracht) worden gecompenseerd, komt m aan beide kanten van het = teken voor. Een zware vrachtwagen bijvoorbeeld kan daardoor in principe net zo hard remmen als een superlichte F1 bolide.

Als motorrijder kan ik alleen zijn "stunts" op de motor goed beoordelen; die zijn van zeer droevig gehalte (zonder helm naast de motor hangen bij een hellingshoek van 20 graden).

• #156.314
Ff wat negativiteit.

Centrifugale krachten, evenals rem- en acceleratiekrachten, zijn in een zwaartekrachtsveld onafhankelijk van massa. In vergelijkingen in evenwicht, waarin deze krachten door een even grote, maar tegengerichte component van de zwaartekracht (of daardoor gegenereerde wrijvingskracht) worden gecompenseerd, komt m aan beide kanten van het = teken voor. Een zware vrachtwagen bijvoorbeeld kan daardoor in principe net zo hard remmen als een superlichte F1 bolide.

Als motorrijder kan ik alleen zijn "stunts" op de motor goed beoordelen; die zijn van zeer droevig gehalte (zonder helm naast de motor hangen bij een hellingshoek van 20 graden).
Ik weet niet waarom het is of hoe het werkt, maar dit is wat ik een keer ergens heb opgepikt. Mogelijk komt het dat ze minder lang zijn en het bloed dus minder ver weg wordt gedrukt.

Misschien is het in mijn hoofd verbasterd van dat ze beter in de cockpit passen.

Het ging er bij Tom om dat iemand met zijn salaris en status dat in principe niet hoeft te doen.

Als dit al negativiteit is, valt het nog wel mee. Hoogstens kom ik erachter dat ik iets dacht wat niet klopt, dat zie ik meer als winst. Oblivion en Edge of Tomorrow blijven topfilms!

Laatst bewerkt:
  • #156.315
Ff wat negativiteit.

Wat men zei was dat het kwam door de afstand van het hart tot het brein. Dat bloed verder weg moest pompen waardoor kortere mensen minder snel KO zouden gaan.

Op internet spreekt men over een 'old wives tale'.

• #156.319
Arm day lets goo baby

Terug
Naar boven