- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Mooie mensen krijgen echt veel gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie mensen krijgen echt veel gedaan.
Mensen met geld en macht vooral.
Kleinere piloten kunnen makkelijker met g-krachten omgaan.
Gewichtheffers ook.Kleinere piloten kunnen makkelijker met g-krachten omgaan.
In welke zin, Lasha heeft weinig moeite?
Ik zei niet 'kleinere gewichtheffers'. Ik zei 'gewichtheffers'. Was niet serieus. Ik had ook kunnen zeggen 'mensen die aan krachttraining doen'.
Je liefde voor gewichtheffers wordt gewaardeerd!Ik zei niet 'kleinere gewichtheffers'. Ik zei 'gewichtheffers'. Was niet serieus. Ik had ook kunnen zeggen 'mensen die aan krachttraining doen'.
Ff wat negativiteit.Kleinere piloten kunnen makkelijker met g-krachten omgaan.
Tom Cruise doet z'n stunts vaak zelf zal ook wel aardig kunnen vliegen.
Laat dat beestje toch leven.Vanmiddag maar ff afmaken
Grind langs de zijkantjes eindelijk 😑![]()
![]()
Want dat doe ik nu niet los in de tuin in het zand 🤷♂️
Bedoelde wat anders.Want dat doe ik nu niet los in de tuin in het zand 🤷♂️
Je moest zeker hieraan denken:
Ik weet niet waarom het is of hoe het werkt, maar dit is wat ik een keer ergens heb opgepikt. Mogelijk komt het dat ze minder lang zijn en het bloed dus minder ver weg wordt gedrukt.Ff wat negativiteit.
Centrifugale krachten, evenals rem- en acceleratiekrachten, zijn in een zwaartekrachtsveld onafhankelijk van massa. In vergelijkingen in evenwicht, waarin deze krachten door een even grote, maar tegengerichte component van de zwaartekracht (of daardoor gegenereerde wrijvingskracht) worden gecompenseerd, komt m aan beide kanten van het = teken voor. Een zware vrachtwagen bijvoorbeeld kan daardoor in principe net zo hard remmen als een superlichte F1 bolide.
Als motorrijder kan ik alleen zijn "stunts" op de motor goed beoordelen; die zijn van zeer droevig gehalte (zonder helm naast de motor hangen bij een hellingshoek van 20 graden).
Wat men zei was dat het kwam door de afstand van het hart tot het brein. Dat bloed verder weg moest pompen waardoor kortere mensen minder snel KO zouden gaan.Ff wat negativiteit.
Centrifugale krachten, evenals rem- en acceleratiekrachten, zijn in een zwaartekrachtsveld onafhankelijk van massa. In vergelijkingen in evenwicht, waarin deze krachten door een even grote, maar tegengerichte component van de zwaartekracht (of daardoor gegenereerde wrijvingskracht) worden gecompenseerd, komt m aan beide kanten van het = teken voor. Een zware vrachtwagen bijvoorbeeld kan daardoor in principe net zo hard remmen als een superlichte F1 bolide.
Als motorrijder kan ik alleen zijn "stunts" op de motor goed beoordelen; die zijn van zeer droevig gehalte (zonder helm naast de motor hangen bij een hellingshoek van 20 graden).
Hier ook, na 45min vol. Heb mezelf beloond met zalm, brood en ranja.